Voetbal

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

Martin schreef: 29 nov 2021, 20:01 Sowieso leunt Portugal te veel op één speler. Daarmee kun je een eind komen, maar dat laatste beetje kom je dan net te kort.
Ging in 2016 anders prima tijdens het EK ;)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

Dat laatste beetje deden ze nota bene zonder hem :clown:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Voetbal

Bericht door Martin »

De Graafschap heeft weer eens een nieuwe trainer nodig. Bijvelds had bij Oss al een keer afscheid genomen van Robbemond. Dit keer is Robbemond weggestuurd voordat Bijvelds officieel is begonnen.
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

Danny Buijs is beschikbaar ;)

Coaches in voetbal, het blijft een apart beroep. Cocu zou weer naar PSV gaan na mislukte avontuurtjes in Turkije en Engeland. Van Bronckhorst vluchtte naar China na succes bij Feyenoord en doet het nu aardig met de Rangers. Koeman flirt openlijk met Oranje na zijn ontslag bij droomclub Barcelona. Alsof de KNVB een opvanghuis is voor voormalige bondscoaches. Hé Ronald, ga eens een club als FC Groningen trainen en laat eens zien wat je kunt in plaats van te wachten op het vertrek van Van Gaal.
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

ViveLaFrance schreef: 19 mar 2022, 00:24Hé Ronald, ga eens een club als FC Groningen trainen en laat eens zien wat je kunt in plaats van te wachten op het vertrek van Van Gaal.
Nou Ronald, wat zei ik? ;)

Nog nooit zo weinig van een WK gezien trouwens. We waren op vakantie en dat beviel uitstekend. Ik was wel erg blij voor Messi en gunde het hem en Argentinië enorm :thumbup:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

En nu misschien wel naar Saoedi-Arabië in 2030.... :bonk:

Trouwens ook alweer een relletje in het vrouwenvoetbal, WK-gastlanden Australië en Nieuw-Zeeland waren niet zo blij met Visit Saudi als sponsor voor het WK. Dat ze dat bij de FIFA niet zelf hadden kunnen bedenken....
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

Zo scoor je thuis niet tegen ADO, terwijl je veel beter bent om vervolgens Jong PSV op te rollen met heel slordig spel. Wat een niveau ook hè in de KKD! Lijkt Ajax wel :clown:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

Tsja, PSV oprollen, dat kunnen zelfs wij :clown:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

Nu Dordrecht nog :puh: Maar Jong Utrecht was inderdaad pittig :lol:

Jij en Martin hebben verstand van deze competitie, wie zijn de favorieten om te promoveren? Automatisch de clubs met meer mogelijkheden, of is het soms echt een loterij zoals de media weleens zeggen?
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

Pfff, tegen Dordrecht was een drama. Komen op zich niet onterecht op voorsprong, maar daarna zijn ze alleen nog maar bezig geweest voetbal onmogelijk te maken. Daar hebben we hun echt niet voor nodig, dat kunnen we zelf wel... Ik bedoel, zij kregen 6 gele kaarten, 1 daarvan was voor een overtreding, alle andere voor tijdrekken of andere vormen van spelbederf. Als ze gewoon even hadden aangezet hadden ze aan hun doelsaldo kunnen werken....

Maar wat betreft promoveren, geen idee. Geld helpt uiteraard, maar meer in de zin dat je toch wat makkelijker je team bij elkaar houdt en zo meer kan bouwen aan een elftal. Bij een club als TOP weet je gewoon dat zowat elke speler die iets kan na een jaar weer weg is. Maar zelfs met enig budget koop je nog steeds niet zomaar een sterk team bij elkaar. Een goede coach en slimme scouting kunnen dan zeker zo bepalend zijn, waardoor het altijd onvoorspelbaar blijft. Er zijn wat ploegen die ervaring hebben met het heen en weer pingpongen tussen de ED en KKD, die moet je altijd als favorieten zien, maar verder blijft het afwachten. Ik bedoel, Roda doet het nu zowaar weer eens goed....
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Plaats reactie