Overige Sport

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Overige Sport

Bericht door ViveLaFrance »

Niet tegen jou, maar rot even lekker op met dat schaatsen! Op Nederland na boeit het de wereld niet. Schaatshal in Almere, ohnee toch niet. Kramer loopt over, ohnee hij wil andere uitdaging. Wüst ook bij Kemkers weg, ohnee het was de sponsor. Pffff, wat een soap! Het is juni potverdorie, ik wil Braziliaanse billen de samba zien doen :oranje:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Overige Sport

Bericht door WizardOfOss »

Ga jij snel effe tennissen...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Overige Sport

Bericht door ViveLaFrance »

Vanmorgen al gedaan ;)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Overige Sport

Bericht door WizardOfOss »

Het is maar goed dat de ISU niks over tennis te vertellen heeft, anders denk ik dat ze voortaan met golfballetjes zouden gaan spelen om het aantrekkelijker te maken.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Overige Sport

Bericht door ViveLaFrance »

De ISU zou juist naar de ITF kunnen luisteren om de schaatssport ook buiten Nederland populair te maken. Eigenlijk is schaatsen gewoon een D-sport.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Overige Sport

Bericht door WizardOfOss »

Gewoon de All England Tennis Club ombouwen tot schaatsbaan, zien ze daar ook eens een mooie sport :devil:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Overige Sport

Bericht door ViveLaFrance »

Ik vond het dodelijk saaie Almere juist wel goed passen bij een dodelijk saaie sport :devil: Toegegeven, Heerenveen is ook niets.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Overige Sport

Bericht door WizardOfOss »

Nou, bij deze geregeld: Wimbledon voortaan in Almere, schaatsen voortaan in Londen.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Overige Sport

Bericht door HondArd »

Dat het schaatsen enkel leeft in Nederland is je reinste KUL. Ja, Nederland is de afgelopen OS oppermachtig geweest, maar dat zijn andere landen in andere takken van wintersport ook. Zwitsers domineerden jarenlang het bobsleeën, Noorwegen de biathlon, en ga zo maar door. Het feit dat een bepaalde sport niet aantrekkelijk is om naar te kijken (schaatsen, en al helemaal de 10km) moet geen enkele reden zijn om het dan maar te wijzigen, af te schaffen of helemaal geen zendtijd meer te geven. Persoonlijk vind ik tennis tegenwoordig 3x niks. Het merendeel van de tijd gebeurt er namelijk helemaal niets. Ze zitten aan de kant, staan een beetje te stuiteren met een balletje, het daadwerkelijk heen en weer slaan van het balletje is nog niet de helft van de totale wedstrijd.
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Overige Sport

Bericht door ViveLaFrance »

Als ik zeg dat ik ook (beach)volleybal, aan fitness doe en mountainbike, beginnen jullie daar dan de volgende keer over? Wisselt de voorspelbaarheid iets af ;)
Tennis is een wereldsport, schaatsen niet. Tijdens de afgelopen OS was schaatsen de minst populaire sport, dus mijn opmerking dat alleen Nederland het belangrijk vindt is niet zo vreemd. België en Duitsland zijn ook afgehaakt tot ergernis van Gunda Niemann, niet de minste dacht ik.

Oh en Ard, jouw visie op tennis zou geloofwaardiger zijn als we niet in een tijd zouden leven waarin record na record wordt gebroken. Die van de langste tennisrally bijvoorbeeld, of langste tenniswedstrijd, of langste finale van een grand slam, of langste set, of langste game. Tennis niks vinden is prima, maar dan hoef je niet gebakken lucht uit je toetsenbord te laten komen, zeker niet als je de sport overduidelijk niet volgt. Neigt lichtelijk naar afgunst.

Dit gezegd hebbende, terug naar waar Sander in eerste instantie over begon.
WizardOfOss schreef:Nou, bij deze geregeld: Wimbledon voortaan in Almere, schaatsen voortaan in Londen.
Toen ik dit las dacht ik één ding, bestaan er überhaupt Britse schaatsers? Amerikanen, Canadezen, Noren kan ik zo noemen, maar Britten? :?
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie