Overige Sport

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Overige Sport

Bericht door ViveLaFrance »

Wat resteert is een rare nasmaak waar de UCI blijkbaar mee kan leven.

Wie is je favoriet voor de Tour? :)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Overige Sport

Bericht door Martin »

Favoriet, in zin van wie gaat er winnen, dan denk ik toch weer Froome. In de zin van, wie volg je, dan vooral Tom Dumoulin. Bij hem weet je nog steeds niet tot welke hoogte hij dit jaar of ooit kan stijgen. Ik vind het mooi om te zien hoe dat aan het ontdekken is. Daarnaast kijk ik ook naar Mollema en Kruijswijk. Van beide denk ik echter dat ze het maximale al een keer hebben laten zien. Kruijswijk won bijna de Giro en Mollema werd bijna tweede in de Tour. Sindsdien zijn ze allebei aan het proberen om de vorm die ze toen hadden, weer terug te krijgen. Normaal gaat dat dan nog niet genoeg zijn om te winnen.
Dit klinkt chauvinistisch, ik weet het. Daarnaast ben ik echter ook benieuwd hoe ver Roglic van Lotto Jumbo gaat komen. Niemand weet nog waar zijn grens ligt.

Verder kan ik gewoon genieten van een etappe winst zoals vandaag van Degenkolb. Dat zijn uiteindelijk de verhalen en emoties die je bij blijven.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Overige Sport

Bericht door WizardOfOss »

Vandaag was inderdaad wielrennen op z'n mooist. Het boeit dan eigenlijk niet eens wie er wint, dit was gewoon een heroïsche strijd waarbij niemand gespaard werd.

Niks ten nadele van Groenewegen, die pakte twee keer op zeer overtuigende wijze een etappe, maar het zijn toch de ritten zoals vandaag waarvoor je voor de buis blijft zitten.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Overige Sport

Bericht door ViveLaFrance »

Martin schreef:Favoriet, in zin van wie gaat er winnen, dan denk ik toch weer Froome.
Tenzij hij in de bergen een idioot tegenkomt die hem van de fiets duwt. Hij is niet bepaald populair. Gek hè?! :twisted:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Overige Sport

Bericht door Martin »

Ach, dan rent zijn teambaas naar de jury en dan krijgt hij de tijd van de winnaar. 2 jaar geleden ging hij lopend de berg op, nadat zijn fiets in tweeën ging na een aanrijding met een motor, Porte en Mollema. Mollema kon als enige verder. Na veel gehannis met tijden, was Mollema de grote verliezer van die dag. :bonk:
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Overige Sport

Bericht door ViveLaFrance »

Was ook een gevalletje klassenjustitie :twisted:
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Overige Sport

Bericht door ViveLaFrance »

Nederland is weer een wereldkampioen rijker :oranje: Gefeliciteerd Jeffrey Herlings! :clap:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Overige Sport

Bericht door Martin »

Mooie prestatie. Het lijkt hem zo makkelijk af te gaan.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Overige Sport

Bericht door HondArd »

Was sowieso een mooi weekend voor de Nederlandse sport. Marit Bouwmeester heeft de wereldbekerwedstrijd in Enoshima op haar naam geschreven :oranje:
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Overige Sport

Bericht door Martin »

De nominaties voor de sporters van het jaar zijn bekend. Grote afwezige is Kiki Bertens. Maar goed, uiteindelijk gaat het om het resultaat in je sport. Deze verkiezing is alleen een beetje erkenning. Misschien wordt Sluiter coach van het jaar als goedmakertje. Aan de andere kant lijkt dan het succes meer de verdienste van de coach dan van de sporter.
Stap eens op de fiets
Plaats reactie