Indy 500

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Indy 500

Bericht door Martin »

We gaan weer rondjes rijden. Nu op RTL7 8-)
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Indy 500

Bericht door ViveLaFrance »

:yawn:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Indy 500

Bericht door WizardOfOss »

Ze wilden maar niet crashen vandaag :clown:

Maar wel weer een heerlijk einde aan de race, spannend tot de laatste meters.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Indy 500

Bericht door Martin »

De eerste 140 ronden zonder neutralisatie, da's inderdaad lang. Ze hadden na de finish van vorig jaar blijkbaar besloten dat het anders moest. Toen werd er onder geel gefinisht. Dit keer volgde een herstart, wel zo mooi om te zien.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Indy 500

Bericht door HondArd »

Ik had het kunnen zien :oops: , vrouwlief was toch weg tot een uur of 21:00 dus had de TV voor mezelf 8-) Het lijkt inderdaad heel saai, telkens hetzelfde rondje. Maar als er 1 race staat of valt met het volgen van de ideale lijn is het wel oval racing.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Indy 500

Bericht door WizardOfOss »

Wat aan het einde ook wel mooi is: anders dan in de F1 wil je eigenlijk niet op kop rijden, het is in dat opzicht haast wielrennen. Maar zoals de race vorig jaar bewees: op de tweede plaats zitten is met het oog op neutralisaties ook een enorm risico.

De weg naar dat einde toe is vooral een kwestie van geen fouten maken, vooral overleven, maar de finale is altijd spannend.

Ook mooi: die actie op 2:25...



Ik had zondag ook nog wel een deel van de F1 in Monaco gezien, maar daar was echt geen bal aan. Dan liever gewoon keihard rondjes rijden...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Indy 500

Bericht door ViveLaFrance »

De GP van Monaco heb ik niet kunnen zien en blij toe, want ik las een bericht van NOS Sport met als titel: "Rosberg winnaar optocht Monaco" :lol:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Indy 500

Bericht door Martin »

Dat stond er inderdaad, ja. De werkelijk spanning was in de pitbox van Mercedes en tijdens interviews en huldiging te merken. Na de actie van Rosberg op de zaterdag was het al direct duidelijk dat Hamilton p155ed was. Ik zei toen al dat het 2-0 voor Rosberg was, want Hamilton zou de rest van het weekend sacherijnig blijven. Zondag bleek dat inderdaad zo te zijn. Het lijkt een lang seizoen te gaan worden met die twee voormalige vrienden die vechten om de titel.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Indy 500

Bericht door WizardOfOss »

Alonso en Honda, het blijft een wat ongelukkige combinatie...



Maar hij heeft desondanks een prima debuut gemaakt, en alleen Max Chilton en (de eveneens door motorproblemen uitgevallen) Ryan Hunter-Reay hebben meer ronden op kop gereden. Iets zegt me dat zolang Mclaren in de F1 niet meedoet om de prijzen ze in Monaco een stoeltje vrij zullen hebben...

Alonso's teamgenoot Takuma Sato won als eerste Japanner de race, en Scott Dixon demonstreerde nog maar eens even hoe sterk de auto's tegenwoordig zijn....

He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Indy 500

Bericht door Martin »

Auto's zijn inderdaad sterk. Dat was bij Bourdais in de training ook. Volgens deskundigen was dat 20 jaar geleden fataal afgelopen. Toch heeft Dixon ook erg veel mazzel. Met de open zijde op de muur is erg risicovol.
Let ook op hoe Castroneves er nog onderdoor rijdt! Bij de finish baalde Helio dat hij niet had gewonnen, maar als je dit ziet, moet hij vooral blij zijn de finish te hebben gehaald.
Stap eens op de fiets
Plaats reactie