Hockey

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Hockey

Bericht door Martin »

Zag toch nog een indianentooi op de achtergrond bij de voorruitblik. 1-0 alweer voor de dames :oranje:
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Hockey

Bericht door ViveLaFrance »

De coach van de dames is wel een oen zeg! 't Is Van Gaal niet hè, dus niemand klaagt :clown:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Hockey

Bericht door Martin »

Wat is er mis met Max Caldas?
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Hockey

Bericht door ViveLaFrance »

Rare maniertjes langs de lijn, behoorlijk schreeuwerig. Bij een voorsprong mag een coach wat mij betreft ook eens rustig aan de kant zitten. Caldas komt altijd opgefokt over.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Hockey

Bericht door Martin »

Ja, oké, maar je wilt de voorsprong ook behouden natuurlijk. De dames zelf zijn ook bloedfanatiek en laten geen ruimte om te genieten. Ze denken elke keer dat de volgende tegenstander beter zal zijn en dat ze daarom zelf ook beter moeten worden.
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Hockey

Bericht door ViveLaFrance »

Ja, ook bizar. Van een team dat zichzelf tot beste team verklaard zou ik meer 'rust' verwachten. Elke kans van de tegenstanders lijkt als falen beschouwd te worden, niet bepaald realistisch en ergens ook minachting van de tegenstand.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Hockey

Bericht door Martin »

Het blijven vrouwen, hè. ;) Misschien zou het dan inderdaad handiger zijn om een coach te hebben die rust uit straalt. Het verschil tussen het team en de coach moet, denk ik, ook weer niet te groot zijn, want dan is er geen chemie. Denk je ook niet?
Bij de mannen gisteren was het maar 1-0 en dan kunnen ze wel kritisch op hun zelf zijn dat ze het niet afmaken. De counters waren er wel, zoals achteraf Brinkman ook aangaf.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Hockey

Bericht door HondArd »

Ondertussen staan zowel de dames alsook de heren bovenaan in de respectievelijke poules en liggen ze op koers voor de halve finale. Doen ze toch iets erg goed 8-)
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Hockey

Bericht door ViveLaFrance »

Martin schreef:Het blijven vrouwen, hè. ;) Misschien zou het dan inderdaad handiger zijn om een coach te hebben die rust uit straalt. Het verschil tussen het team en de coach moet, denk ik, ook weer niet te groot zijn, want dan is er geen chemie. Denk je ook niet?
Zeker. Ik zeg ook niet dat het onverstandig is, het valt me gewoon op. Caldas zal het af en toe ook bewust doen, maar gezien het succes van de hockeydames de afgelopen jaren zou ik meer rust in het team, inclusief coach, verwachten. Nu lijkt het soms een onrustig, beginnend team dat voor het eerst deelneemt aan een groot toernooi en dan zeg ik, je mag je status ook wel een keer uitstralen. Al is dat wel een structureel Nederlands ding, de favorietenrol dragen 'we' liever niet.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Hockey

Bericht door Martin »

:oranje: :oranje:
Stap eens op de fiets
Plaats reactie