Hockey

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Hockey

Bericht door Martin »

Had eigenlijk niet verwacht ooit een hockey topic te openen, maar volgen jullie de WK's een beetje?
Vind het zelf wel leuk om te volgen.
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Hockey

Bericht door ViveLaFrance »

Als ik deze week de kans heb om TV te kijken dan gaat de slotfase van Roland Garros voor. De wedstrijden vandaag waren vroeg klaar, dus ik heb de laatste minuten van Nederland - Zuid-Korea kunnen zien. Komt Oranje goed weg...
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Hockey

Bericht door HondArd »

Het valt me op dat er op de Belgische radio meer aandacht is voor dit WK (wat nota bene in Nederland wordt gehouden) dan in Nederland zelf. Vind het eerlijk gezegd wel jammer, zo niet een schande. Als je iets over de vorderingen in dit toernooi wil weten moet je er behoorlijk je best voor doen, de bouwvorderingen in Brazilië zijn schijnbaar belangrijker, net als dat huispakken-gate :sick:
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Hockey

Bericht door ViveLaFrance »

Wees gerust Ard, de NOS compenseert wel. Ik hoorde van een tennismaatje dat de live uitgezonden kwartfinale op de hoofdbaan van Roland Garros vanmiddag werd onderbroken voor de hockeywedstrijd Argentinië-Duitsland. Ohja, een voorbeschouwing op dit poulewedstrijdje mocht natuurlijk niet ontbreken...
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Hockey

Bericht door WizardOfOss »

Tsja, ik heb totaal niks met hockey, maar dat het qua aandacht ondergeschikt is aan de WK-voorbereiding is inderdaad belachelijk.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Hockey

Bericht door HondArd »

ViveLaFrance schreef:Wees gerust Ard, de NOS compenseert wel. Ik hoorde van een tennismaatje dat de live uitgezonden kwartfinale op de hoofdbaan van Roland Garros vanmiddag werd onderbroken voor de hockeywedstrijd Argentinië-Duitsland. Oh ja, een voorbeschouwing op dit poulewedstrijdje mocht natuurlijk niet ontbreken...
Dat bedoel ik dus, als je je best doet dan kan je op de hoogte blijven van het evenement. Maar het gaat mij puur om de ONverwachte momenten, dat je bijvoorbeeld naar de radio aan het luisteren bent en je er ineens iets over hoort, dat soort momenten.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Hockey

Bericht door Martin »

Ja, "het leeft" niet echt in Nederland. Aan de andere kant vind ik het een verademing zonder juichpakken, oranje generaal, -indiaan, hooligans, kleintje pils of andere droeftoeters.
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Hockey

Bericht door ViveLaFrance »

Past ook niet bij hockey ;) Ik zie de bekakte coach van de mannen al roepen: "Als Hertzberger scoort ga ik juichen" :oranje:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Hockey

Bericht door HondArd »

Gisteren hoorde ik iemand een opmerking maken dat het weer WK er weer aan kwam en er weer bier gedronken mocht worden. Ik zei tegen hem, hockey kijken en bier drinken, moet kunnen.
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Hockey

Bericht door ViveLaFrance »

Tja, hockey behoort toch tot de sporten waar een ander soort sportliefhebber naar kijkt. Daar wordt ook gedronken, maar niet om het drinken van kratten bier. Zie de reclame, alles wordt afgestemd op het WK voetbal. Ik zie nergens 'Hup Holland Hockeysticks' of iets dergelijks...
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie