Formule 1 seizoen 2015

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
Gebruikersavatar
TomSR
.
.
Berichten: 162
Lid geworden op: 10 feb 2010, 23:19
Locatie: Haarlem

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door TomSR »

Leeuw schreef:heb je nog steeds 4 stoeltjes nodig :)
Ook daar is een oplossing voor:
Afbeelding
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door WizardOfOss »

:lol:

Rest alleen de vraag: wie krijgt de punten? Of vechten ze dan elkaar al rijdend de auto uit?
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door HondArd »

Die dubbelzitter en die Espace zijn goed gevonden.

Sauber kan beter de rentree maken naar het WEC. Kunnen ze 6 rijders plaatsen in 2 auto's.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door nvdw »

Martin schreef:Van der Garde heeft niks aan geld als hij niet in de Formule 1 kan racen. Dat is zijn doelstelling. Wat heb je dan aan geld, terwijl je gewoonlijk juist geld meebrengt om te kunnen rijden?
Dat hij wil rijden, dat snap ik. En dat was ook de afspraak met Sauber.

Maar ik denk dat we inmiddels wel van een klassieke 'verstoorde arbeidsrelatie' kunnen spreken. Sauber drijft de boel enorm op de spits door dit zo lang te laten voortduren. Voor zover ik kan overzien zijn er voor Sauber twee opties: of Van der Garde laten rijden, of hem afkopen. Ik weet niet wat die jongen via zijn manager allemaal heeft laten bedingen in zijn contract, al is het natuurlijk logisch dat er iets vastligt: tegenover zijn stoeltje staat immers geld.

Nu kiest Sauber voor een derde optie die eigenlijk niet reëel is: alsnog gelijk halen, nu via het hoger beroep. Als ze daarbij dezelfde argumenten inbrengen als nu hoef je geen andere uitspraak te verwachten. Blijkbaar hebben ze de gok genomen dat Van der Garde zonder tegengas zou opduvelen of zich in een testrijdersrol zou schikken als ze een lucratievere deal voor dat stoeltje konden krijgen. Maar dan is de kans op dat stoeltje voor Van der Garde maar heel klein, als dat de insteek was - of dat nu juridisch onhoudbaar is of niet.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door HondArd »

nvdw schreef:Nu kiest Sauber voor een derde optie die eigenlijk niet reëel is: alsnog gelijk halen, nu via het hoger beroep. Als ze daarbij dezelfde argumenten inbrengen als nu hoef je geen andere uitspraak te verwachten.
In tegenstelling tot de F1 staat gelijk hebben hier gelijk aan gelijk krijgen.

Afbeelding
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door ViveLaFrance »

Ik heb de zaak niet gevolgd, hoorde vandaag wel dat Van der Garde het hoger beroep gewonnen heeft. Toch kan ik niet voorstellen dat hij komend weekend gaat racen.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door HondArd »

Hij gaat inderdaad niet racen aanstaande zondag. Giedo heeft, ondanks het ondubbelzinnige gelijk aan zijn zijde, besloten om Sauber gewoon te laten racen en het in de tussentijd verder af te laten handelen tussen zijn management en Sauber. In de loop van volgende week zal er meer duidelijk worden, de volgende race is over twee weken.

Dan nog goed nieuws: Verstappen heeft zich als 12e gekwalificeerd. Hij haalde net niet Q3.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door Leeuw »

HondArd schreef:Hij gaat inderdaad niet racen aanstaande zondag. Giedo heeft, ondanks het ondubbelzinnige gelijk aan zijn zijde, besloten om Sauber gewoon te laten racen en het in de tussentijd verder af te laten handelen tussen zijn management en Sauber.
Ik denk dat dit beter is, ook al heeft hij gelijk aan zijn zijde. De kans dat hij anders ooit weer in een F1 komt is dan nihil.
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door Martin »

Zonder een meter met de auto te hebben gereden, gaan kwalificeren zou waarschijnlijk ook niks worden. Dan maak je je voor het grote publiek belachelijk.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door HondArd »

Ik denk eerlijk gezegd dat rijden ook niet zijn doel was. Ik vermoed dat hij hiermee enkel Sauber aan zijn verplichtingen wilde herinneren. En dat laatste is gelukt, terwijl Kaltenborn haarzelf flink te kijken heeft gezet.
"The closest to reality car that money can buy"
Plaats reactie