Formule 1 seizoen 2015

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door Leeuw »

En de rechtbank in AU heeft Guido ook gelijk gegeven, Sauber gaat in hoger beroep. :o
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door nvdw »

Jemig wat een zinloos gejank van Sauber.

De zaak is verloren, klaar. Er is contractbreuk gepleegd. Als je je als renstal niet aan dat contract wil houden omdat die andere dude meer geld meeneemt, prima, maar dan moet Van der Garde simpelweg worden afgekocht.

Dat Van der Garde niet meer voor Sauber zal rijden lijkt me duidelijk. Maar los het dan gewoon op zoals het hoort. In hoger beroep komt de rechter straks tot dezelfde conclusie. Wat voor juridische medewerker hebben ze daar bij dat team?
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door HondArd »

nvdw schreef:Wat voor juridische medewerker hebben ze daar bij dat team?
Eentje die zwaar heeft liggen slapen denk ik. De argumentatie van Sauber raakt echter kant nog wal. Die zeggen dat de auto helemaal niet is aangepast aan Giedo en dat er zelfs geen stoeltje voor hem is gemaakt. Echter: mochten Nasr en Ericsson vlak voor afreizen naar Australië zodanig gewond raken dat die niet kunnen rijden in de eerste race dan had Sauber echt wel op stel en sprong de bolide voor vdGarde geschikt hebben gemaakt. Met de uitslag van de eerdere rechtszaak in het achterhoofd (nota bene in Zwitserland, de thuisbasis van Sauber) hadden ze achter de schermen dus al de preparaties voor het moeten laten racen van Giedo kunnen treffen.
Laatst gewijzigd door HondArd op 11 mar 2015, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door Leeuw »

Sutil gaat nu ook een rechtzaak aanspannen tegen Sauber. Schijnt ook gepiepeld te zijn
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door WizardOfOss »

Met hoeveel auto's staat Sauber straks eigenlijk op de grid? :puh:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door HondArd »

Leeuw schreef:Sutil gaat nu ook een rechtzaak aanspannen tegen Sauber. Schijnt ook gepiepeld te zijn
Dat heb ik ook al opgevangen. Op de Facebook van Sauber en vdGarde was het omtrent die rechtszaken akelig stil. Maar bij de geplaatste berichten door gebruikers bij Sauber zag ik ook al iets langskomen over vier rijders voor 2015 en maar 2 stoeltjes.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door Jurjen »

Niet al te moeilijk op te lossen lijkt me:

Afbeelding
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door WizardOfOss »

:lol:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door Martin »

:lol:
Monisha Kaltenborn heeft zelf rechten gestudeerd, dus zij heeft toch ergens zitten slapen: of tijdens college of tijdens het tekenen van contracten. Als iemand anders uit het stoeltje wordt gekieperd, kan die ook aanvoeren een geldig contract te hebben.
nvdw schreef:Jemig wat een zinloos gejank van Sauber.

De zaak is verloren, klaar. Er is contractbreuk gepleegd. Als je je als renstal niet aan dat contract wil houden omdat die andere dude meer geld meeneemt, prima, maar dan moet Van der Garde simpelweg worden afgekocht.

Dat Van der Garde niet meer voor Sauber zal rijden lijkt me duidelijk. Maar los het dan gewoon op zoals het hoort. In hoger beroep komt de rechter straks tot dezelfde conclusie. Wat voor juridische medewerker hebben ze daar bij dat team?
Dat is te makkelijk. Van der Garde heeft niks aan geld als hij niet in de Formule 1 kan racen. Dat is zijn doelstelling. Wat heb je dan aan geld, terwijl je gewoonlijk juist geld meebrengt om te kunnen rijden?
Laatst gewijzigd door Martin op 11 mar 2015, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door Leeuw »

heb je nog steeds 4 stoeltjes nodig :)
Plaats reactie