Formule 1 seizoen 2015

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door ViveLaFrance »

De NOS afgelopen weekend: "Slechts dertiende plaats voor Verstappen na de kwalificatie."

Vanwaar deze toon? In een veld van 20 coureurs is het een goede prestatie van Max gezien het team waarvoor hij rijdt. God straft meteen, de OS zijn ze over een tijdje kwijt :wave: :thumbup:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door HondArd »

Gaat het over sport dan is de NOS wel eens vaker selectief chauvinistisch.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door WizardOfOss »

Nou ja, na de mooie resultaten in de vrije trainingen was een plaats in het rechter rijtje toch wel wat teleurstellend. Er leek toch meer in te zitten.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door ViveLaFrance »

WizardOfOss schreef:Nou ja, na de mooie resultaten in de vrije trainingen was een plaats in het rechter rijtje toch wel wat teleurstellend. Er leek toch meer in te zitten.
Is dat geen overhaaste conclusie? Ik zie niet alle trainingen, maar kan me niet voorstellen dat de toppers altijd 100% geven tijdens een vrije (!) training.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door WizardOfOss »

Wellicht, maar steevast goede resultaten daarin scheppen nu eenmaal verwachtingen. Verwachtingen die niet werden waargemaakt toen het erop aankwam. En dat is dan toch een tikje teleurstellend.

Daarbij moet je dan ook niet vergeten dat er momenteel feitelijk maar twee toppers zijn, en dat de rest keihard aan de bak moet om hen bij te houden. Dan neem ik toch aan dat Max zeker niet de enige is die tijdens die trainingen serieus gas geeft.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door Martin »

Torro Rosso heeft nu toch ook wel kritiek van Helmut Marko dat vaak verkeerd om werken: snel bij de eerste trainingen, maar in de loop van het weekend steeds slechter.
Vond het ook wel een gave race. Vooral ook met de regen aan het eind. Dit seizoen ben ik continue aan het kijken waar Max zit. Deze race kon ik iets meer op het front letten. Mooie discussie van Bottas met zijn team. :D
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
TomSR
.
.
Berichten: 162
Lid geworden op: 10 feb 2010, 23:19
Locatie: Haarlem

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door TomSR »

Het was voor de verandering weer een race die alles had. Een verrassende start, de kopgroep die dicht op elkaar bleef zitten in het begin, veel wisseling van positie door het veld heen en natuurlijk de regen aan het einde. Jammer voor Max, uithuilen en overnieuw beginnen. De Hungaroring zou de Toro Rosso wel eens goed kunnen liggen...
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door Jurjen »

:oranje:

Ik heb weer zitten genieten vandaag.

ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door ViveLaFrance »

Heb de race niet gezien, maar ik las dat hij achteraan begon. Netjes gedaan dus! :thumbup: Nu hoor je Max zijn constructeur geen compliment geven, of reed hij ineens niet met een Renault-motor? :clown:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Formule 1 seizoen 2015

Bericht door Martin »

Ja, hij mag Renault wel bedanken. De problemen bij Sainz en Ricciardo scheelden toch twee plaatsen. :twisted:
Waarbij overigens bij Sainz een losse stekker het probleem was.
Stap eens op de fiets
Plaats reactie