Formule 1 nieuws

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Martin »

Bij Mercedes gaven ze toe dat het makkelijker was om naar binnen te gaan omdat Max naar binnen ging. Daar keken ze dus meer naar dan naar Norris
Het mooiste moment van vandaag was toe Lewis uitstapte en zag dat Max kwam aanrijden om de Red Bull bij het bord voor plek 2 te parkeren. :lol:
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door WizardOfOss »

Tsja, het moet voor Hamilton ergens toch ook gekmakend zijn dat hij er ook met deze omstandigheden niet in slaagt een gat te slaan. Als er tijdens een race geen gekke dingen gebeuren wint Verstappen of wordt ie op z'n slechtst tweede. Dat het überhaupt nog spannend is komt vooral door drie slechte resultaten waar hij helemaal niks aan kon doen, en dan uiteraard het gevalletje Monza waar beiden met lege handen achterbleven. Wat dat betreft is Verstappen over het hele seizoen een stuk dominanter dan de cijfers doen vermoeden. Maar ja, aan het eind van de rit zijn het wel onverbiddelijk die cijfers die tellen, en dan is het nu toch weer Hamilton die er nipt meer heeft....
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door WizardOfOss »

Nou, de lege plek op de kalender die door het wegvallen van Australië was ontstaan is ook ingevuld: Qatar krijgt een GP. Dit jaar, volgend jaar even niet omdat zowel een GP als een WK voetbal in hetzelfde jaar blijkbaar niet te combineren zijn, maar daarna nog 10 jaar. Op een circuit wat vooral op motoren geënt is, vrij smal en met ogenschijnlijk weinig inhaalmogelijkheden. Dus of we daar blij van moeten worden? En dan sowieso alweer een race in een zandbak. Maar hé, dit circuit ligt er tenminste al, in Jeddah moeten ze nog even flink aanpoten om op tijd klaar te zijn...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door ViveLaFrance »

Martin schreef: 13 sep 2021, 06:46 "Buitenlandse media", lees: Britse media en coureurs.
Ik zou RTL en ESPN niet Brits noemen. Rosberg noemde de clash op Silverstone een race-incident. En meerdere met hem. Idem voor de clash op Monza.

Wat de Nederlandse media, met Ziggo voorop, standaard doen is Hamilton continu als de vijand zien en hem de schuld geven, terwijl ze Max ontzien. Eergisteren luisterde ik naar een nieuwsbulletin op Radio Veronica en men begon over de gridstraf voor Hamilton in Turkije. Er kwam direct gejuich vanuit de studio, want wie zit er nu te wachten op een competitieve race hè? :bonk: F1 is tegenwoordig al zo kunstmatig met absurde regelgeving (punt voor snelste ronde, sprintraces) en te veel saaie circuits waar je niet eens kan inhalen.

Gelukkig ontbeert Max een calimerocomplex en is hij vaak de meest realistische analist van zijn eigen en andermans prestaties. Ik gun die jongen het kampioenschap, maar ik ben gewoon allergisch voor de wijze waarop Ziggo aan verslaggeving doet. Vooral de broers Coronel zijn totaal ongeloofwaardig als het gaat om hun analyses. Het heeft niks met journalistiek te maken. Men vergeet volledig dat er ook F1-liefhebbers waren voordat Max een stoeltje had. Mensen die een race willen zien en geen soap.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door WizardOfOss »

Pffft, dat was nagelbijten....

(en damn, wat is die Shaq kolossaal...)

Afbeelding
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door ViveLaFrance »

Shaq viel in het niet bij mevrouw Megan Thee Stallion.

Afbeelding

Ginger Spice werd ineens een gewoon Engels meisje :lol:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door WizardOfOss »

Ik zag ergens iemand de Amerikaanse GP "The most glamorous race of the year" noemen. Ik denk dat dat heel sterk van je definitie van dat woord afhangt :lol:
(en is het heel raar dat ik Ginger er toch aantrekkelijker uit vind zien?)

Sowieso heb ik een beetje moeite met omhooggevallen celebs die zichzelf belangrijker lijken te vinden dan het evenement waar ze zich mogen vertonen. Jack Plooij had al bijna een aanvaring met haar kleerkasten, Martin Brundle toonde iets meer doorzettingsvermogen en waar mevrouw Stallion niet eens onwelwillend leek voor een babbeltje dacht haar entourage daar anders over. Gewoon genant.

Shaq wist tenminste zijn plaats en deed gewoon zijn uiterste best zo onopvallend mogelijk op de achtergrond te staan. Dat hem dat niet geheel lukte valt hem niet aan te rekenen :clown:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door WizardOfOss »

Zo, strakke overwinning voor Verstappen weer in Mexico. De teleurstellende kwalificatie van gisteren in de eerste bocht alweer rechtgezet, en daarna foutloos uitgereden. Jammer dat Perez er uiteindelijk niet in slaagde langszij Hamilton te komen, die op zijn beurt zo wist te redden wat er te redden viel (maar wel een wat vileine sneer naar Perez maakte achteraf). Daarachter opvallend onopvallend knap Gasly, en een dramatische dag voor polesitter Bottas.

Maar het mooiste beeld van de dag blijft toch wel de feestende pa Perez in die prachtige gekte na afloop van de race :thumbup:

En leuk om Rinus VeeKay eens hier in de studio te zien :thumbup:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door WizardOfOss »

Nou, voor wie Ziggo niet Max-minded genoeg vindt is er altijd nog RTL :clown:

He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Martin »

Lewis heeft al weer gemeld dat hij het niet zo bedoelde over Checo. Nee, het had er mee te maken dat de Red Bull er zo kort achter kon rijden zonder downforce problemen etc. Ook was het niet echt kritiek op Bottas dat Max er zo makkelijk langs kon. Iets van "we winnen samen en we verliezen samen". Max nam het dan weer op voor Bottas.
Overigens dacht ik even dat ze het langste pitstop record wilden gaan verbreken bij Mercedes met Bottas.
Maar Max is weer lekker op koers. :oranje:

Pa Perez deed mij erg denken aan Pa Massa.
Stap eens op de fiets
Plaats reactie