Formule 1 nieuws

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Martin »

Financieel zou Verstappen waarschijnlijk wel worden voorgetrokken bij RBR. Ik kan mij voorstellen dat Ric. daar gebrek in waardering in voelde. Bij beide teams zie ik de komende eigenlijk geen rijder kampioen worden.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door WizardOfOss »

Tsja, als dat het geval was kan ik me inderdaad voorstellen dat de contractonderhandelingen op niets zijn uitgelopen. Ook al zie ik in Verstappen op langere termijn nog altijd meer potentie, de prestaties van Ricciardo spreken toch voor zich.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door ViveLaFrance »

Ricciardo heeft zich als ware prof altijd behoorlijk op de vlakte gehouden, zowel in goede als slechte tijden. Alle contracten van de topcoureurs lopen tot 2020/2021, dus mocht hij bij Renault (tot nu toe al meer punten dan in het complete vorige seizoen) goed blijven presteren dan kan hij eventueel nog naar Ferrari of Mercedes. Daarbij is Hülkenberg even oud en kan ik me goed voorstellen dat de Australiër dit prettiger vindt dan samenwerken met een twintiger die toch nog regelmatig als een verongelijkt jochie handelt. Als je twee seizoen beter presteert en ook in het huidige seizoen, ondanks meer tegenslag, nette resultaten boekt heb je niks aan een teammaat die continu olie op het vuur gooit.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Martin »

Het zal eens niet allemaal de schuld van Max zijn.
De grootste pruillip was van Ricciardo die dacht dat Max hem wel even een "tow" zou geven tijdens kwalificatie. Dit terwijl dit per raceweekend om en om wordt gedaan, juist om dit gezeur te vermijden.
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door ViveLaFrance »

Martin schreef:Het zal eens niet allemaal de schuld van Max zijn.
Dat staat er toch niet? :bonk: Het verafgoden en verdedigen van Verstappen blijft bizar op dit forum.

In elk team is de onderlinge verhouding belangrijk, op sportief, sociaal en commercieel vlak. Juist in het egoïstische F1 ontkom je niet aan conflictsituaties. Aangezien Ricciardo en Verstappen zich niet gedragen als een Bottas kan ik deze scheiding alleen maar toejuichen voor beide coureurs.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door WizardOfOss »

Dus eigenlijk zou Ricciardo gewoon te soft zijn voor de top? Want als hij zich door Max al laat wegjagen heeft hij inderdaad ook niks te zoeken naast dramaqueens als Hamilton of Vettel.

Volgens mij is F1 toch voldoende individuele sport om een teamgenoot waar je het niet altijd mee kan vinden (en zo beroerd liggen die twee elkaar volgens mij toch ook weer niet) best uit de weg kan gaan. En je wil toch gewoon bij het best mogelijke team zitten? Het blijft uiteraard afwachten hoe het volgend jaar gaat, maar momenteel is het gewoon een flinke stap achteruit. Nou ja, kan ie op de baan lekker een potje stoeien met Alonso....
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Martin »

Nee, dat staat er niet. Dat wist ik ook wel toen ik het intikte. Ik vond alleen die typering niet kloppen. Als ik al een Verstappen bril zou hebben, krijg ik het idee dat hij het bij jou nooit goed kan doen.
Zowel RB als Verstappen hebben meerdere keren aangegeven dat ze hoopten dat Ricciardo zou blijven. Dan kan die onderlinge verhouding toch niet zo slecht zijn. Ric. en Max vechten het onderling op de baan uit. Daar buiten lijkt het wel mee te vallen.
Bottas was overigens flink gepikeerd dat Wolf hem perfecte "wingman" noemde.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door HondArd »

ViveLaFrance schreef:Het verafgoden en verdedigen van Verstappen blijft bizar op dit forum.
Het afbranden ervan aan door bepaalde personen ook ;)
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Martin »

Langzaam worden de stoeltjes ingevuld. Alonso vertrekt uit de F1 en Sainz jr naar McLaren. Geen hereniging met Max dus. Zal RBR nog een konijn uit de hoed toveren, of wordt het gewoon Gasly?
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door nvdw »

Het wordt dus Gasly! (NOS)
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Plaats reactie