Formule 1 nieuws

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
Charger
.
.
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2010, 15:38

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Charger »

Hamilton nog steeds niet bijgetekend, wil nog meer geld, ik zou zeggen: zet Russell maar in de Mercedes, stukken goedkoper en ook erg snel.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door WizardOfOss »

Lijkt me ook ja. Niks ten nadele van Hamilton, hij was ook afgelopen seizoen gewoon een klasse apart. Maar als je auto ook zo goed is heb je dat helemaal niet nodig. Zie Bottas, die toch best de nodige steken heeft laten vallen en toch nog vrij makkelijk 2e werd.

Maar goed, ze hebben nog even. Waarschijnlijk starten ze toch alweer een week later dan gepland....
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door ViveLaFrance »

Bottas is inderdaad geen Rosberg.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Martin »

WizardOfOss schreef: 05 jan 2021, 20:24 Lijkt me ook ja. Niks ten nadele van Hamilton, hij was ook afgelopen seizoen gewoon een klasse apart. Maar als je auto ook zo goed is heb je dat helemaal niet nodig. Zie Bottas, die toch best de nodige steken heeft laten vallen en toch nog vrij makkelijk 2e werd.

Maar goed, ze hebben nog even. Waarschijnlijk starten ze toch alweer een week later dan gepland....
5 uitvalbeurten voor Max, anders was een tweede plek wel binnen bereik geweest.
Hamilton wil binnen het Mercedes concern worden betrokken bij duurzaamheid. Op basis van welke kennis denkt hij die positie in te nemen? Zullen ze daar nog geen mensen voor hebben?
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door nvdw »

Waarschijnlijk niet op basis van kennis, wel op basis van PR. Die laat je dan het boegbeeld zijn voor een paar miljoen per jaar en voor de vorm een keer aan tafel/de zoomcall schuiven met de Prof. Dr. Ing.'s die het daadwerkelijke denkwerk doen ;)
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Charger
.
.
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2010, 15:38

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Charger »

Ik ben benieuwd hoe Perez het gaat doen bij Red Bull racing, ik denk dat hij wel dichter achter Max Verstappen zit dan Gasly of Albon, die zelfs een keer op een rondje gezet is door Max Verstappen. :)
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door ViveLaFrance »

Kan nooit slechter natuurlijk ;) Albon zat er alleen om Red Bull in Thailand op de kaart te zetten. In die zin is Red Bull het VW van de F1. De marketing is in elk geval tiptop.

Ik ben eerder benieuwd naar de stappen die Weug gaat zetten :D
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door WizardOfOss »

Nah, zover zou ik toch niet willen gaan. Albon heeft in het begin toch best leuke dingen laten zien, hij wist het alleen niet echt in resultaten om te zetten, en heeft zich niet door weten te ontwikkelen. Net als Gasly ten onder gegaan aan de druk. Hij had alleen de mazzel dat er nu niemand op het vinkentouw zat om zijn stoeltje in te pikken....

Ik mag toch aannemen dat Perez het beter gaat doen. Was in het verleden nooit zo'n fan van hem, teveel heethoofd en vooral met Ocon ernaast liet hij zich aardig kennen. Maar de laatste jaren lijkt hij een stuk relaxter geworden, en hij heeft nu uiteraard net een prima seizoen achter de rug. En ik denk/hoop dan ook dat hij zich niet gek laat maken door de druk, zal beseffen dat niemand zal verwachten dat hij in deze fase van zijn carrière Verstappen nog gaat kloppen, maar dat hij eigenlijk alleen maar van zichzelf kan verliezen.

En mooi nieuws van Weug inderdaad! Nu maar hopen dat dat over een paar jaar ook echt wat gaat opleveren....
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Martin »

Max is in ieder geval het seizoen beter begonnen dan ooit. Checo is nog niet constant genoeg.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door WizardOfOss »

En vooral ook mooi dat er echt strijd is, RB en Mercedes lijken wat dat betreft praktisch gelijkwaardig. Hamilton zwijnde nu wel een beetje natuurlijk met die code rood (en vorige race ook al met het nogal willekeurig toepassen van reglementen), maar het toont desondanks toch maar weer aan dat er twee ver boven de rest uittorenen. Perez doet het op zich ook niet verkeerd, zie alleen al die kwalificatie, maar het zit allemaal (deels uiteraard ook door eigen toedoen) nog net even niet mee. En als de toppers het even laten afweten, dan zitten er ook meteen een paar akelig dichtbij. Wat dat betreft lijkt dit een prachtig seizoen te gaan worden. En uiteraard hoop ik dan van harte dat Verstappen de titel weet te bemachtigen, maar als na een seizoen vol strijd het toch weer de kant van Hamilton opvalt, ook prima. Dan heeft ie er meer dan ooit voor moeten knokken en laten zien dat hij daadwerkelijk de beste is.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Plaats reactie