Tennis

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Tennis

Bericht door Martin »

Nu.nl neem ik sowieso niet serieus.
Maar knap van Kiki. Ze begon het jaar moeizaam, maar gelukkig is de daar uitgekomen.
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

Martin schreef: 12 mei 2019, 10:19Nu.nl neem ik sowieso niet serieus.
Ook andere media hanteerden eenzelfde toon. Ik krijg steeds meer het idee dat Nederlandse journalisten hun diploma via InHolland hebben behaald. Of zijn ze massaal even op de knieën gegaan voor hun docent? :o
Martin schreef: 12 mei 2019, 10:19Maar knap van Kiki. Ze begon het jaar moeizaam, maar gelukkig is de daar uitgekomen.
Zodra Bertens het gravel ruikt voelt ze zich meteen meer op haar gemak. Ze heeft slagen in huis die geschikt zijn voor snellere baansoorten, maar ze beweegt en speelt soepeler als ze meer tijd heeft.
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

Het is maar goed dat Bertens niet meer tennist. De jeugd lijkt meer gedreven dan ooit en toont zich in alle opzichten volwassen. De Osaka's en Sabalenka's van deze wereld zijn gewaarschuwd. Kersvers US Open-winnares Raducanu (18) en finaliste Fernandez (19) combineren uitstekend tennis met een ongekende mentaliteit. Genoten van beide speelsters :D De WTA heeft jarenlang gewacht op nieuwe supersterren om Serena Williams op te volgen en nu hebben ze een aantal parels in huis. Gauff (17) is eveneens goed bezig en speelt op dit moment de dubbelfinale. Ik merk het enthousiasme ook in mijn omgeving van mensen die vooralsnog alleen naar mannentennis kijken.

De damesfinale en hun toernooi als geheel overschaduwt zelfs de mannenfinale van vanavond waarbij de nummer één van wereld een gooi gaat doen naar het Grand Slam.
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

WTA schrapt alle toernooien in China naar aanleiding van de situatie rond Peng. Goed statement en ik hoop dat de ATP het goede voorbeeld volgt.

Kijk UEFA en FIFA, zo doe je dat dus!
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

Roger Federer is met pensioen. Ik volg tennis al vrij lang en zal het ook blijven doen, maar voor mij staat de tennissport even stil. De meest complete tennisser die ik ooit (live) heb gezien. Uiteraard jammer dat hij stopt, maar het was een mooi weekend en ik ben ook blij dat hij de invloed van politiek en de pandemie op de sportwereld niet heeft meegemaakt.
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie