Tennis

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Tennis

Bericht door Martin »

Ga je ook wel eens naar andere grote toernooien? Ik zag deze week dat een franse speler begon te mopperen dat het publiek te lawaaiig was. "Het was toch geen voetbal". Dat met wat jeugd op de tribune.
Wat publiek betreft zullen de weersomstandigheden ook niet meehelpen. Jij bent heel Nederland doorgekrost en een collega van mij heeft donderdag ook de ijzel omzeilt, maar echt aanlokkelijk is het niet om grotere afstanden af te leggen.
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

WizardOfOss schreef:Is het niet zo dat dergelijke toernooien voor een aanzienlijk deel draaien op (gasten van) de sponsoren? Dan zijn weliswaar veel plaatsen verkocht, maar of ze ook bezet zijn is een ander verhaal.
Mwah, ligt eraan welk toernooi. Het ABN Amro WTT staat er bekend om dat netwerken belangrijker is dan het tennis, dus de mensen die connecties hebben bij ABN Amro lopen in de andere hallen zaken te doen en vergeten het toernooi. Krajicek speelt daar een rol in, want ondanks zijn succesvolle carrière, hij straalt geen tennis uit.
Martin schreef:Ga je ook wel eens naar andere grote toernooien?
Jawel, masterstoernooi van Parijs bijvoorbeeld. Dit jaar staat Roland Garros in de planning :D
Martin schreef:Ik zag deze week dat een franse speler begon te mopperen dat het publiek te lawaaiig was. "Het was toch geen voetbal". Dat met wat jeugd op de tribune.
Ja, ietwat overdreven. Al is stilte tijdens de rally wel een norm bij tennis. Gisteren zaten er drie Bulgaren continu boe te roepen tegen Del Potro en hard te schreeuwen/klappen bij een fout van de Argentijn. Tja, da's not done in tennis. Ze werden er ook op aangekeken door omstanders. Zij dachten vast dat het een Davis Cup-duel was.
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

Historische dag voor Wimbledon en het mondiale tennis. Na dag 3 zijn diverse grote namen gesneuveld. Federer, Tsonga (opgave), Hewitt, Azarenka (walkover), Sharapova, Wozniacki, Jankovic en Ivanovic overleefden de tweede ronde niet. Daarnaast vlogen Cilic en Stepanek eruit door opgaves.
Voor titelverdediger Federer was dit voor het eerst sinds Roland Garros 2004 (!) dat hij de kwartfinales van een grandslam niet haalt. Maandag zette Nadal schijnbaar de toon door reeds in de eerste ronde te verliezen van Darcis die op zijn beurt een walkover gaf in ronde 2. Ik volg het tennis al vrij lang en dit is met afstand het meest merkwaardige begin van een slam ooit :o
Vive la France, Vive la Différence
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Tennis

Bericht door weer een forummer »

Bij Federer komt het waarschijnlijk omdat hij niet gewend is op blote voeten te tennissen.
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Tennis

Bericht door Martin »

Ja, maar wat is dat met al die blessures? Verkeerde schoenen, of erg glad veld?
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

:lol:
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

Martin schreef:Ja, maar wat is dat met al die blessures? Verkeerde schoenen, of erg glad veld?
Bewegingskunde.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Tennis

Bericht door WizardOfOss »

Gelukkig presteren de Nederlanders wel gewoon naar verwachting :lol:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

WizardOfOss schreef:Gelukkig presteren de Nederlanders wel gewoon naar verwachting :lol:
Siemerink zei laatst nog dat de Nederlandse tennissers het prima doen :twisted: Ik gun onze spelers en speelsters alle succes van de wereld, maar als ik Krajicek weer volledig weggeslagen zie worden door een topspeelster waarna ze in een interview zegt dat ze "op de weg terug is" dan geniet ik enorm :D Welke weg? Het duurt al tig jaren inmiddels. Man man, wat worden een hoop sporters in Nederland overschat qua talent. Oké, zij heeft haar naam 'tegen', maar ook Richard was geen natuurtalent. Goede service en volley, daar kwam je ver mee. Michaëla loopt nog trager dan Venus Williams op dit moment. En die laatste lijdt aan het syndroom van Sjögren (auto-immuunziekte met onder andere vermoeidheid als gevolg).
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Tennis

Bericht door Martin »

Lang geleden dat ik Wimbeldon zo heb gevolgd. Zit nu naar Murray te kijken inclusief frustratie dat de wedstrijd al werd onderbroken om het dak te sluiten.
Stap eens op de fiets
Plaats reactie