Tennis

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

Man, niet zo kieskeurig :puh: Is toch gewoon een lekker ding ;) Ik doelde op haar derrière, er zijn genoeg andere prachtige tennissters.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Tennis

Bericht door WizardOfOss »

Ik zou zeggen, plaats maar een paar plaatjes om mij te overtuigen :yummie:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Tennis

Bericht door WizardOfOss »

Hoe kom je als tennisser een regenpauze op Roland Garros door? Nou, zo dus:

He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

Of pokerend zoals Nadal en zijn Spaanse vrienden. Vinden de coaches vast prettiger ;)
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

Jean-Julien Rojer won vanmiddag zijn eerste grand slam :oranje: Samen met de Duitse Anna-Lena Groenefeld won hij het mixed dubbel in Parijs. De NOS was er uiteraard niet live bij...
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Tennis

Bericht door HondArd »

Ik zag het net ook al langskomen, NL'er wint Roland Garros. Vond het al typsich want de mannen en dames enkel finale is in de regel in het weekend, de dubbel finales liggen daarvoor. Maar het is wel mooi, een half Nederlands sportief succesje. Ondanks dat tennis me alles behalve boeit eigenlijk, een sportieve prestatie voor Nederland is een sportieve prestatie.
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

Nadal won gisteren zijn negende titel op Roland Garros :worshippy: De finale was helaas niet goed, Djokovic kon twee sets domineren tegen de Spaanse tennismuur, daarna werd het een fysiek spelletje. Wat ik van het toernooi heb kunnen zien is mijn conclusie dat de vrouwen deze keer voor de leukste wedstrijden gezorgd hebben. Op naar het grasseizoen :pompom:
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

Federer won vanmiddag zijn 7e titel in Halle en daarmee zijn 14e grastitel in totaal. Mooie uitspraak op internet van een Duitse sportverslaggever: "He is the King of Kings"
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

Een historische dag gisteren in het mannentennis. Nummer één van de wereld Djokovic verloor van Nishikori (eerste Aziaat in een finale grand slam) en Federer moest zijn meerdere erkennen in een opgeleefde Cilic (terug van een schorsing). Voor het eerst sinds de Australian Open van 2005 wordt een slamfinale gespeeld zonder spelers uit de 'Top 4' (Djokovic, Federer, Nadal en Murray) van de afgelopen jaren.

Bij de dames lijkt Serena Williams alle touwtjes in handen te hebben om vanavond haar achttiende slam binnen te halen tegen Wozniacki.
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

ViveLaFrance schreef:Bij de dames lijkt Serena Williams alle touwtjes in handen te hebben om vanavond haar achttiende slam binnen te halen tegen Wozniacki.
En zo geschiedde. Met twee keer 6-3 werd Wozniacki klinisch aan de kant gezet. Vanaf de eerste games zag je dat Williams dominant was hoezeer haar Deense tegenstandster probeerde aan te klampen. Een wedstrijd werd het nooit. Serena evenaarde de 18 slams van Navratilova en Evert en kreeg van beide na afloop een armband van 18 karaat. Ach, leuk presentje bovenop de 4 miljoen dollar aan prijzengeld waarvan 1 miljoen bonus voor het winnen van de US Open Series (reeks toernooien in aanloop naar de US Open). Bijna 6 ton per wedstrijd dus 8-)
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie