Tennis

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

De mannenfinale was ook behoorlijk saai. Drie keer 6-3 en weg was de Japanner die op elk vlak werd overtroffen. Terechte zege voor Cilic, wellicht vanaf vrijdag in Amsterdam te zien voor de Davis Cup-ontmoeting met Nederland.
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

Federer heeft voor het eerst, ja het kan nog bij hem, het toernooi van Shanghai gewonnen. Zijn 23ste masterstoernooi en 81ste titel in totaal. Geweldig! Mooi om de vreugde bij Federer te zien na het winnen van de finale :D Het spelletje verveelt hem nog steeds niet. In de tweede ronde werkte hij trouwens vijf matchpoints weg, dus het had ook anders af kunnen lopen. Nu kreeg hij de trofee overhandigd en stijgt hij naar plek 2 op de wereldranglijst. Alle mensen die 3, 4 jaar geleden zeiden dat hij beter kon stoppen worden weer eens de mond gesnoerd :loveit:
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

Vorige week kon Federer de finale van de ATP Finals (officieus WK Tennis) niet spelen door een rugblessure, maar vandaag bezorgt hij Zwitserland voor het eerst in de geschiedenis de Davis Cup :oranje: Op gravel werd het Franse team verslagen, zij waren op zoek naar de tiende eindoverwinning. Stan Wawrinka was de man op vrijdag, Federer kwam er niet aan te pas tegen Monfils. Samen pakten ze overtuigend de dubbel op zaterdag en vandaag was Federer op 70% nog steeds drie klassen beter dan Gasquet. Hop Suisse! :worshippy: :clap:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Tennis

Bericht door HondArd »

Bella prestazione della Svizzera.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Tennis

Bericht door WizardOfOss »

He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

Ik zeg FAKE!
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Tennis

Bericht door Jurjen »

Ik geloof 'm wel. Dit soort shots komt toch best wel eens voor uit puur geluk?
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

Zeker, maar hij beweegt behoorlijk houterig en op het moment van de lucky shot lijkt hij ineens een ballerina. De reacties doen overkomen alsof het echt is, maar ik twijfel nog steeds.

Goed, naar de echte sport. Federer, zevende titel in Dubai na winst op de mondiale nummer 1 :oranje:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Tennis

Bericht door WizardOfOss »

Nah, het is niet zo dat ie ineens een perfectie pirouette maakt of zo. Het lijkt me dan inderdaad ook gewoon een lucky shot, maar wel een hele gave.

En kijk Ping Pong the Animation of lees Heimwee naar Peking van Bettine Vriesekoop, dan realiseer je je dat tafeltennis meer sport is dan dat spelletje van die verwende miljonairs :devil:
(shit, zit ik hier nu echt tafeltennis te verdedigen?)
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

Tafeltennis is zeker een sport, maar binnen de racketsport wel overduidelijk een reactiesport. Tennis en badminton vragen meer kunde.

Ooit een docu over Bettine gezien en wat een oninteressante sportvrouw. Volledig in bedwang gehouden door haar manipulatieve coach en mede daardoor totaal naïef door haar carrière gewandeld.
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie