Tennis

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Tennis

Bericht door WizardOfOss »

Het was me van de week inderdaad ook al eens opgevallen dat de praktisch non-stop berichtgeving van de NOS vanuit Korea toch even zou worden onderbroken voor een potje tennis. Eigenlijk had ik toen ook wel moeten beseffen dat er dan toch wel iets bijzonders aan de hand moest zijn....

En wie weet staat er over een paar jaar nog wel een verhaal naar in de Volkskrant dat de coach van Haase nog vergeefs gepoogd heeft een vernedering te voorkomen in ruil voor een zekere overwinning :clown:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

WizardOfOss schreef:En wie weet staat er over een paar jaar nog wel een verhaal naar in de Volkskrant dat de coach van Haase nog vergeefs gepoogd heeft een vernedering te voorkomen in ruil voor een zekere overwinning :clown:
Een aantal leden van een internationaal tennisforum kreeg gisteren een ban na opmerkingen van gelijke strekking. Terecht, want smakeloos. Zij doelden namelijk op de veroordeelde Marc de Jong.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Tennis

Bericht door WizardOfOss »

Iets zegt me dat die "gelijke strekking" dan toch niet zo gelijk zal zijn geweest. Maar goed, ik zal het noteren: alle grappen over Haase of zijn coach zijn smakeloos en dus verboten.
(Trouwens, ik mag toch aannemen dat Haase inmiddels een andere coach heeft?)

Maareh, je vindt die bans terecht maar vind het raar dat een Amerikaanse Kim Jong-Un look-a-like in Zuid-Korea het stadion uit wordt gezet? Omgekeerde wereld! :wave:

(en nu ga ik toch maar eens slapen. Ik ben vanavond wellicht toch iets te enthousiast 5 dagen waarin achter de computer zitten me al te vermoeiend was in aan het halen.....)
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

WizardOfOss schreef:Iets zegt me dat die "gelijke strekking" dan toch niet zo gelijk zal zijn geweest. Maar goed, ik zal het noteren: alle grappen over Haase of zijn coach zijn smakeloos en dus verboten.
(Trouwens, ik mag toch aannemen dat Haase inmiddels een andere coach heeft?)
De vorige coach van Haase is veroordeeld tot 18 jaar voor moord. Lichtelijk over de grens om over hem een grap te maken.

En ja, Haase heeft uiteraard een nieuw coach genaamd Raymond Knaap. Hij beleefde meteen zijn beste jaar op de tour.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Tennis

Bericht door WizardOfOss »

ik maakte toch wel héél duidelijk een grap over zijn huidige coach :?

Maar goed, ik zal het onthouden: ook geen grappen over Raymond Knaap dus. Per slot van rekening kennen we zijn mogelijke donkere kanten nog niet.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Tennis

Bericht door Martin »

Kiki Bertens nu echt sterk bezig. Ze ziet er ook fitter uit dan ook. Ik ben benieuwd hoe ver ze komt.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Tennis

Bericht door Martin »

Helaas de finale niet gewonnen. Toch nog 3 set, dus serieus weerstand geboden.
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

Zodra ze op gravel staat voelt Bertens zich prettiger, omdat ze meer tijd heeft. Uiteraard top, maar het bevestigt ook dat ze gezien haar kwaliteiten al jaren ondermaats presteert op andere baansoorten.
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tennis

Bericht door ViveLaFrance »

Bertens makkelijk naar de tweede ronde in Parijs :) Tijd voor de NOS om meteen door te slaan: "Bertens begint jacht op Roland Garros-titel met soepele zege" :lol: Inmiddels hebben ze hun realiteitszin ontdekt en de kop aangepast. "Roland Garros-glorie" is beter :clown:

Haase en Hogenkamp leken te gaan verrassen, maar bij de eerste weet je zeker dat hij zichzelf uit de wedstrijd praat. Hij zeurde rond 20:20u over de duisternis en simuleerde volgens de fysio een blessure :no: Helaas beperkte Sharapova de foutenlast waardoor Hogenkamp uiteindelijk geen kans had.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Tennis

Bericht door WizardOfOss »

Zijn ze een keer positief, is het weer niet goed ;)
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Plaats reactie