Vancouver 2010

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Vancouver 2010

Bericht door WizardOfOss »

HondArd schreef:Maar gaf Kemkers wel voor de volle 100% de aanwijzing dat hij naar binnen moest?
Ja, dat heeft ie inmiddels uitgebreid toegelicht. Geen twijfel mogelijk.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Vancouver 2010

Bericht door HondArd »

Dan is het inderdaad vrij stom van die Kemkers, maar vergissing is menselijk. Aan de andere kant zit er nu wel een wrang kantje aan die plak van Lee. Hij heeft hem eigenlijk gedeeltelijk kado gekregen, dus of je dan nog zo blij kunt zijn met een gouden plak?
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Vancouver 2010

Bericht door WizardOfOss »

Ik denk dat dat hij er niet minder blij mee zal zijn. En waarom ook? Hij heeft als snelste op reglementaire wijze de afstand afgelegd. Tuurlijk zou hij Kramer ook liever in een directe strijd verslagen hebben, maar blijkbaar heeft hij zelf al hard genoeg gereden om z'n tegenstanders toch een tikje nerveus te maken.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Vancouver 2010

Bericht door weer een forummer »

Ontzettend naar allemaal maar toch tijd voor iets lichters. Waarschijnlijk hebben de meesten van jullie ze al gezien maar ik vind de plaatjes geestig.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Vancouver 2010

Bericht door Martin »

Dat Bob de Jong zijn bronzen plak vierde, inclusief het op de schouders nemen van Lee, wordt ook niet echt gewaardeerd in Nederland. Tja, hoe moet je die gouden plak taxeren? Toen Annette Gerritsen op de 500 meter viel, werd er na afloop niet tegen de winnaar gezegd "als, dan".
Overigens als je de vergelijking met Formule 1 wilt maken: Rubens Barrichello verweet zijn team een verkeerde strategie wat hem een overwinning kostte.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Vancouver 2010

Bericht door WizardOfOss »

Afbeelding
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Vancouver 2010

Bericht door Leeuw »

Die van "Marktplaats" vind ik erg geestig. Goede baan gezocht en moet gedwongen van baan verwisselen :emo:

en die bon "onnodig links rijden" :worshippy:
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Vancouver 2010

Bericht door HondArd »

Martin schreef:Overigens als je de vergelijking met Formule 1 wilt maken: Rubens Barrichello verweet zijn team een verkeerde strategie wat hem een overwinning kostte.
Maar Jean Alesi bleeft ooit vrolijk doorrijden, terwijl zijn team hem al rondenlang de pit in riep om te komen tanken. En de radio deed het gewoon.

Die plaatjes zijn best leuk, toch grappig dat ze zo snel in omloop komen.

Ben nu naar de reuzenslalom voor de vrouwen aan het kijken. Net een Libaneese skiester die een poortje verkeerd pakte waardoor haar bril werd afgerukt. Tussen de heftige sneeuwbui door wist ze toch de finish te halen. :thumbup:
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Vancouver 2010

Bericht door WizardOfOss »

De viermansbob is trouwens ook een apart verhaal, heb je daar zo naartoe zitten werken en dan zeg je nu doodleuk af. Ergens wel begrijpelijk, van Calker kreeg de tweemansbob al niet bepaald lekker door de baan, en met nog twee man extra zal het alleen nog maar moeizamer gaan. Enerzijds respect dat hij er dan eerlijk voor uit komt, anderzijds kan je dit eigenlijk gewoon niet maken tegenover je teamgenoten. Ga dan desnoods "op de handrem" naar beneden, dan maar op zeker geen medaille, maar wel goed voor het vertrouwen. Maar goed, vanaf de zijlijn is het uiteraard makkelijk oordelen.

Ik zie trouwens net ook beelden van de schaatstraining van vandaag, alles lijkt gelukkig weer koek en ei tussen Kramer en Kemkers. Wel erg irritant dat dan zo'n verslaggever echt gaat lopen vissen om toch nog maar een paar kwade woorden uit Kramer te krijgen, de NOS echt op Telegrof-niveau.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Vancouver 2010

Bericht door HondArd »

Ik zou er, als ik er dan toch ben, toch voor gaan. Ik bedoel: je moet toch ergens beginnen door als natie ervaring op te doen in een voor jouw doen nieuwe olympische sport? Je hoeft niet mee te doen om te winnen, rondjes draaien in wedstrijdverband terwijl de hele wereld naar je kijkt daar leer je alleen maar van. En die bob is toch mede gebouwd voor dat evenement, zeker als je het evenement professioneel benadert, is alle moeite voor niets geweest. Die Jamaicanen deden uiteindelijk ook niet voor l*l mee tijdens de winterspelen van '88.

Dat van de NOS is echt kansloos. Kom op zeg, foutje kan altijd ook al kost het een zekere gouden plak. Ze hebben toch nog kans op nog eentje? Laat ze die eerst maar eens proberen te halen want ze hebben gewoon de sterkste ploeg daarvoor. Kun je daarna nog gaan lopen vissen terwijl alles al gezegd en geschreven is.
"The closest to reality car that money can buy"
Plaats reactie