Voetbal

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

Martin schreef:Ja, je hebt gelijk, een beetje te cru. Ron Jans terughalen is ook een moeilijk geval. Dat kan bijna alleen maar tegenvallen.
Nou plek 13 of hoger moet te doen zijn volgend jaar :puh:
Martin schreef:Heeft Fred Rutten al getekend in het midden-Oosten of gaat die naar het Groningen?
Rutten mag van mij best komen, heb er niks op tegen.

Trouwens, De Graafschap is begonnen met 0-0 in Den Bosch, dus moet te doen zijn ;)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Voetbal

Bericht door Martin »

Degradatie voor De Graafschap een feit. Kunnen ze ook niet meer zeggen dat potentiële spelers en trainers eerst willen afwachten tot dat bekend is in welke competitie ze gaan spelen. Wat een stuurloos zooitje.
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

Jammer, maar gezien het voetbal niet onterecht.
Vive la France, Vive la Différence
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door weer een forummer »

Laat Vitesse Europa maar ingaan. Ik ben wel opgelucht over het verlies van Twente. Ze speelden toch al Europees en ik had er echt niet aan moeten denken dat Excelsior Nederland vertegenwoordigd zou hebben.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

Ik gun het RKC :puh: Ben een beetje anti-Vitesse sinds ze Chelsea 3 zijn. Het internationale voetbal gaat kapot als clubs een buitenlandse club mogen misbruiken. Binnenlandse investeerders, verhuur en dergelijke vind ik kunnen, maar je club als speeltuintje verkopen om een andere club te helpen, dat is geen ambitie vind ik.

UEFA/FIFA, grijp eens in! :x
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Voetbal

Bericht door Martin »

Ik ben sowieso ant-Fietstas :lol: Geel-zwart gaat nu eenmaal niet samen met blauw-wit. Nah, zo extreem ben ik daar niet in, maar een beetje heb ik het wel. Vooral in de tijd van Karel Albers deden ze net of er maar één gelderse club was en NUON en de provincie gingen daar financieel in mee. Dus elke inwoner van Gelderland mocht meebetalen aan ondermeer het Gelredome. Toch vond ik het in het verleden toch ook wel aardig dat ze het redelijk deden in Europa. Europees gezien gun ik elke nederlandse club succes. Zo ben ik ook wel weer. ;)
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

Chelsea lacht, Robben huilt :( Weer een gemiste penalty.
Bayern in eigen stadion verslagen, o o o da's niet fijn :bonk: Dit kan best invloed gaan hebben op het Duitse elftal, want München levert veel spelers. Neuer, Boateng, Lahm, Badstuber, Müller, Schweinsteiger...
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

Matige penalty van Robben, maar die van Schweinsteiger was helemaal om te janken, hoe haalt ie het überhaupt in z'n hoofd om hem zo te nemen? Doe het bekeken (zoals Drogba), of schiet hem gewoon fatsoenlijk in.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Voetbal

Bericht door Martin »

'k Vond die wissel van Müller zo raar. Was dat als publiekswissel bedoeld? Dat doe je toch niet 5 minuten voor het eind als je met maar 1-0 voorstaat.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
De Schaduw
.
.
Berichten: 82
Lid geworden op: 28 dec 2011, 10:33
Locatie: Provincie Utrecht / Limburg

Re: Voetbal

Bericht door De Schaduw »

't Was eigenlijk een scenario waar normaal gesproken een Duitse club aan het langste eind trekt.
Plaats reactie