Voetbal

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Voetbal

Bericht door Martin »

Die rust voor sommige spelers bij Ajax aan het begin van het seizoen heeft te maken met het WK.
Daar hebben we Huntelaar niet gezien. Een rijtje buitenlanders echter wel.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

Uiteraard, maar zouden Tagliafico en Schöne nu anderhalve maand later nog steeds moe zijn van die vier potjes?

En dan zou ik toch ook denken: begin in de eerste pot van het seizoen in je sterkste opstelling, en wissel enkele spelers dan wat eerder. Uiteraard is er nog helemaal niks verloren, maar ze moeten nu direct weer in de achtervolging. Niet dat ik dat heel erg vind uiteraard ;)

Ik hoop voor Ten Hag (en voor het Nederlands voetbal in het algemeen) dat Ajax vanavond weet te winnen, zo niet dan moet ik nog maar zien of hij de kerst gaat halen....
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Voetbal

Bericht door Martin »

WizardOfOss schreef: Los van dit alles heb ik overigens alle vertrouwen in wederom een titel voor PSV. ALLE kenners in de VI-seizoensgids voorspellen namelijk een titel voor Ajax, met in de meeste gevallen PSV op de tweede plaats. En zoals de geschiedenis heeft uitgewezen gebeurt meestal precies het omgekeerde van wat ze voorspellen :clown:
Kun je voor mij een kopietje o.i.d, maken van die voorspellingen? Gewoonlijk heeft mijn vader de VI-gids, maar dit jaar de ELF-gids. Nu mist hij de voorspellingen.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

Afbeelding
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Voetbal

Bericht door Martin »

:thumbup:
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

Een overduidelijke rode kaart niet geven? Een overduidelijke rode kaart intrekken? :bonk:

Dick Advocaat heeft gelijk, de VAR leidt tot willekeur :no:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

Inderdaad. En is het niet in de beslissingen an sich, dan is het wel in het al dan niet bekijken van de beelden. Was het ook al niet tegen VVV dat de VAR tot twee keer toe (terecht!) in het voordeel van Ajax werd toegepast, maar bij een zeer dubieuze situatie de andere kant op er niet eens gekeken werd?

Ik denk nog steeds dat de VAR een goede toevoeging is, maar naar de uitvoering mag nog wel eens kritisch gekeken worden.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Voetbal

Bericht door Martin »

In Duitsland is het ook niet altijd consequent zag ik afgelopen weekend weer. Eigenlijk was het met De Ligt geen willekeur; De grote clubs worden gewoon nog steeds bevoordeeld. Dat die rode kaart werd teruggedraaid was terecht, aldus Promes. :clown: Nee, zelfs de grensrechter stond er zo boven op dat hij bijna moest wegspringen. Hoe kun je dat nou terugdraaien?
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

PEC-Ajax ging dit weekend niet door, omdat mogelijk Europees succes van Ajax komende week belangrijker is, aldus de KNVB. De voetbalbond geeft daarmee zelf aan dat de grote Nederlandse clubs geen topclubs meer zijn, want blijkbaar is een wedstrijdje meer spelen in de week maar lastig voor de gemiddelde Ajacied. Daarbij is het ronduit arrogant om te denken dat Ajax makkelijk een 2-1 achterstand in Madrid kan omdraaien. Volgens de NOS uiteraard wel, de Madrilenen verloren namelijk wederom van Barcelona en gaan dus zonder vertrouwen richting de ontmoeting met de Amsterdammers. Ik vind het hilarisch! Alsof men niet ziet dat Real op 50-60% toch met de winst uit de Arena vertrok :wave:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

Tsja, wellicht heeft dat weekendje rust toch geholpen :clown:

Ik mag dan nog zo'n afkeer van Ajax hebben, van de sensatie die nu in de maak is kan ook ik alleen maar genieten.

En laat Ajax zich dan maar lekker op de CL focussen, dan kan PSV ondanks een mindere fase gewoon weer de titel pakken :devil:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Plaats reactie