Voetbal

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

:lol:

Engeland speelde vanavond gelijk (0-0) tegen Algerije. Ze mogen nog blij zijn dat de derde, zuivere goal van de VS tegen Slovenië werd afgekeurd anders waren ze nog verder van huis. Lampard, Rooney, Terry, het liep voor geen meter! :no:

*Ziet kansen voor Oranje...*
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Voetbal

Bericht door HondArd »

Wel knap gedaan dat filmpje, maar wel een beetje kinderachtig om elke keer WOII erbij te halen als het op Duitsland aankomt. Als Spanje of Frankrijk ter sprake komt wordt toch ook niet teruggegrepen naar de 80-jarige oorlog of de overheersing door Napoleon, terwijl dat ook niet zulke prettige periodes zijn geweest?
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Voetbal

Bericht door Martin »

Het lijkt wel of hij echt "Sepp Blatter" zegt :D

Ard, deze scene wordt voor allerlei actuele zaken gebruikt. Je kunt je afvragen of je dat moet doen, maar ik zie dit niet als een link tussen het huidige Duitsland en WO2.
Youtube was een tijdje terug actief om al deze parodiën te verwijderen. Het mooie was dat er direct weer een filmpje verscheen met A.H. die zich druk maakte dat die filmpjes werden verwijderd.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

Tsja, ik ken ook niet zoveel recente films over de 80-jarige oorlog of over Napoleon, dat is dus ook lastig parodiëren....
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Voetbal

Bericht door Martin »

:lol:
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

Ja prachtig! :lol:

Nederland heeft ook de tweede poulewedstrijd gewonnen, Japan werd met 1-0 verslagen door een hard schot van Sneijder waar de keeper geen vat op had. In het begin leken ze goed te combineren, maar de opbouw kwam niet verder dan het middenveld. Van Bommel speelde weer onopvallend sterk :yes: Als Van Basten dat nu nog niet ziet, pleit ik voor verplicht TBS :twisted: De tweede helft bracht meer snelheid, Oranje liet zich minder klemzetten door de laffe Japanners. Echt waar, zij verdienden ook geen gelijkspel al waren ze aan het eind nog dichtbij de 1-1. Stekelenburg valt me trouwens ook positief op, hij doet wat ie moet doen en staat zeker te keepen :clap:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Voetbal

Bericht door HondArd »

Dan heb ik een heel ander Japan gezien dan jij Chris (ja, ik heb stukjes bekeken), ze maakten regelmatig goed gebruik van de mogelijkheden die ze kregen, dus een gelijkspel had ook heel goed gekund.
Echter: volgens mij is Nederland de eerste top-favoriet die de eerste twee wedstrijden met winst weet af te sluiten. Of je ze nou met een beetje geluk haalt of niet, winsten blijven het :clap:
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

@Chris, wat was er zo laf aan de speelwijze van Japan? Het is gewoon een zeer middelmatige ploeg, die niet met een monsterscore het veld af wilde gaan. Zoals de meeste ploegen spelen dus, resultaat boven alles. En als Oranje dan ook nog zo matig speelt zijn ze op momenten nog gevaarlijk ook.

Zeer matige wedstrijd, die eigenlijk geen winnaar verdiende. Vooral de Grote Drie waren volkomen onzichtbaar, op een toevalstreffer na dan. Vreemd genoeg heeft de FIFA wederom Sneijder tot Man of the Match uitgeroepen, maar weer een blijk dat die corrupte club geen snars meer met de sport te maken heeft. Elia viel deze keer tegen, Afellay had wel een aardige invalbeurt die hij echter wel met minimaal één doelpunt had moeten bekronen, ik snap eigenlijk vooral niet waarom van Marwijk hem niet veel eerder het veld in had gestuurd.

Maar goed, weer drie punten in the pocket, en daar draait het hele spelletje uiteindelijk toch om.

@Ard, tot nu to staat verder alleen Argentinië op de volle winst.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Plaats reactie