Voetbal

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

Jaja, ook de voetbalhoek mag niet ontbreken ;)

Zijn er mensen die denken dat PSV geen kampioen gaat worden? :twisted: Ze speelden vandaag slecht, maar om dan toch te winnen is een waardevolle kwaliteit.
Met het oog op het WK vond ik de goals van Van Nistelrooy geweldig! Hij moet gewoon mee naar Zuid-Afrika, want ik vind hem als spits nog steeds completer dan Huntelaar al maakte die laatste ook een tweetal mooie treffers voor AC Milan. Robben en Van Bommel waren eveneens productief.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

Uiteraard wordt PSV kampioen, wie anders? Toegegeven, zo'n wedstrijd toch met 1-0 winnend afsluiten is normaal gesproken meer iets voor Lucky Ajax, maar ach, het doel heiligt de middelen.

Wat betreft van Nistelrooij: altijd meenemen. In tegenstelling tot een jaar of wat geleden zitten we tegenwoordig niet meer zo dik in de spitsen van een dergelijk kaliber, Huntelaar kan daar sowieso nog lang niet aan tippen.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door weer een forummer »

Ik sluit nog niet helemaal uit dat Twente kampioen wordt. Echter mag PSV van mij ook kampioen worden. In dat geval blijft de mythe van AZ wat langer bestaan.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Voetbal

Bericht door HondArd »

Ik gun het Twente harder dan (voor de zoveelste maal) PSV. Maar het is in ieder geval altijd nog beter dan die Amsterdamse provincieclub.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

Ach net als afgelopen jaar met AZ gun ik het Twente van harte, zonder meer. Zolang het Suarez met zijn hulpjes maar niet wordt...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

Europa League:

Ajax - Juventus :arrow: 1-2, de Amsterdammers verdienden meer, want ze speelden behoorlijk.
HSV - PSV :arrow: 1-0, ze kunnen toch verliezen daar in Eindhoven, maar ik acht ze niet kansloos in de thuiswedstrijd.
FC Twente - Werder Bremen :arrow: 1-0, is een goede uitgangspositie :)

De 5e en 6e man zijn trouwens lachwekkend, ze doen namelijk he-le-maal niks! Een duidelijke strafschop op 4 meter afstand zien ze niet :thumbdown:
Vive la France, Vive la Différence
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door weer een forummer »

De competitie wordt weer spannender. PSV verliest dom punten, Twente wint moeizaam en Ajax wint superieur t.o.v. een zwak Vitesse.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

Ik heb de tweede helft van PSV gezien, wat een onwaarschijnlijke draak van een partij. Kan iemand die figuren eens uitleggen dat een wedstrijd TWEE keer drie kwartier duurt?

En ook nog een paar stukjes van AJax-Vitesse gezien, toen stond het al wel 3-0 dus wellicht was daardoor de scherpte bij Vitesse al wel helemaal verdwenen, maar wat stonden die weer onwaarschijnlijk amateuristisch te verdedigen. Heel veel spelers achterin die noch de man, noch de bal volgen, maar gewoon ergens staan toe te kijken. Dat heeft niks met goed aanvalsspel van de opponent te maken, puur met de eigen zwakte.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door weer een forummer »

WizardOfOss schreef:maar wat stonden die weer onwaarschijnlijk amateuristisch te verdedigen. Heel veel spelers achterin die noch de man, noch de bal volgen, maar gewoon ergens staan toe te kijken. Dat heeft niks met goed aanvalsspel van de opponent te maken, puur met de eigen zwakte.
Waarschijnlijk hadden wij het nog beter gedaan in het centrum van Vitesse, Sander. Het was echt bedroevend slecht.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

Groningen pakte belangrijke punten tegen een zwak NEC :thumbup: Bacuna was alleen een beetje dom....
Ron Jans vertrekt definitief naar Heerenveen. Ik hoor niet bij de mensen die vinden dat hij niet naar 'de vijand' mag, maar ik vind het wel raar. Jans was toe aan een uitdaging, volgens mij is Heerenveen meer een vergelijkbaar alternatief ten opzichte van dé FC :think: Dubieuze keuze.
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie