Voetbal

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

ViveLaFrance schreef:Waar haalt de NOS dergelijke journalistieke meesters vandaan?
Ik gok van dezelfde journalistieke opleiding als Nu.nl. Want de late goal van Giménez tegen Egypte voorkwam dat Suarez gisteren ook al de schlemiel van de wedstrijd zou worden.

Eigenlijk kan je voetbal het best zonder commentaar kijken. Want de meesten weten vooral irritatie op te wekken.

Wat betreft de Turkse competitie, ik heb dat toch altijd vooral als een competitie gezien waar uit de gratie geraakte topvoetballers nog even op redelijk niveau in een kolkende voetbalambiance op een waardige manier* lekker hun zakken kunnen vullen. Maar als opstapje naar meer? Lastig...
(voor wie de liefde voor de sport totaal ondergeschikt is geworden aan het geld zijn er uiteraard nog diverse clubs in diverse zandbakken)
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

Martin schreef:Echter, champions league i.p.v. degradatievoetbal in bijvoorbeeld Engeland is toch een plusje.
Nee joh, Engeland for sure! CL spelen met een Turkse club moet je ook niet willen. Sportief gezien is het amper een uitdaging te noemen in tegenstelling tot degradatievoetbal in de Premier League. Het heeft er dan ook alle schijn van dat Cocu voor meer geld kiest. Jammer, want ik zag hem best lang bij PSV trainen. Rust en regelmaat, perfecte match met de club.
Martin schreef:Ik heb vandaag alleen Le Mans gekeken.
Kun je daar uren naar kijken? Ik vind het alleen 's avonds en 's nachts leuk om even te zien. Morgen lees ik de uitslag wel :puh:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Voetbal

Bericht door Martin »

Ik ben woensdagavond al begonnen met Le Mans met trainingen en kwalificaties. ondertussen wel een beetje aan het hobbyen.
Degradatievoetbal zoals Frank de Boer had, is toch geen eer aan te behalen. Er is geen tijd om wat op te bouwen. Uiteindelijk ben je afhankelijk van de selectie en daar heb je te weinig invloed op.
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

Martin schreef:Ik ben woensdagavond al begonnen met Le Mans met trainingen en kwalificaties. ondertussen wel een beetje aan het hobbyen.
Aha :) Is de LMP1-klasse spannend nu Audi en Porsche niet meer meedoen?
Martin schreef:Degradatievoetbal zoals Frank de Boer had, is toch geen eer aan te behalen. Er is geen tijd om wat op te bouwen. Uiteindelijk ben je afhankelijk van de selectie en daar heb je te weinig invloed op.
Tja, welcome to the Premier League! Niet bepaald de competitie voor het invoeren van systemen die misschien wat opleveren op lange termijn. Er dient elke week gepresteerd te worden. De Boer had gewoon een valse start door meteen thuis te verliezen van promovendus Huddersfield en weigerde zich aan te passen. Daarna ging het namelijk ook niet goed met onder andere verlies tegen degradant Swansea. Opvolger Hodgson eindigde op de elfde plek met Crystal Palace.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

ViveLaFrance schreef:Is de LMP1-klasse spannend nu Audi en Porsche niet meer meedoen?
Ik denk dat ze bij Toyota nu misschien wel nerveuzer zijn dan ooit. Als je concurrentie hebt kan je verliezen, ook in de laatste paar minuten. Nu MOETEN ze winnen, er is geen enkel excuus. Als ze nu niet zouden winnen denk ik dat morgenmiddag nog de stekker uit het hele raceprogramma gaat.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

Zou leuk zijn voor Alonso :)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

Dat zeker. En dan volgend jaar Indy...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

Indy 500 :yawn:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

Dit jaar wel. Net als Monaco. Triple Crown of :yawn: ?
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

Viva Mexico! :oranje: Zeer prettige wedstrijd om naar te kijken. Lekker aanvallend en fris voetbal :D
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie