Voetbal

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

"Leuk prijsje Virgil. Wie heb je verslagen?"

"Oh, Messi en Ronaldo."


:worshippy:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

De koppen van die twee ook bij de bekendmaking :clown:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

Viel mee toch? Ze keken vrij neutraal en klapten normaal. Het interview met Ronaldo was geweldig :lol:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Voetbal

Bericht door Martin »

Kwam je een draadje in stadion tegen? Waar zou die voor zijn? :clown:
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

:lol:

Ben vandaag niet geweest, dus ben onschuldig. Maar m'n ouders wonen vlakbij het stadion, en m'n moeder heeft al eens eerder geklaagd over de felheid van die lichtmasten, dus wellicht moeten we het in die hoek zoeken ;)

Interview met Ronaldo was inderdaad geweldig, wat me echter wel een tikje verraste was dat Messi werkelijk geen woord Engels leek te begrijpen. Tuurlijk, hij is van origine Spaanstalig en speelt z'n hele leven al bij een Spaanse (Catalaanse?) club, maar toch...

Overigens ook nog een mooi weekje voor de Nederlandse clubs in Europa. Vooral een heet avondje voor AZ, om alle verkeerde redenen was dat toch een heerlijke pot. En bij PSV deed niet alleen het inmiddels bekende groepje talenten (pas laat) van zich spreken, maar was het toch ook weer die Mitroglou die zich in korte tijd goed liet gelden. Er wordt wel heel makkelijk met de term "cultheld" gesmeten, maar afgaand op die twee korte invalsbeurten (weliswaar tegen niet bepaald de sterkste tegenstander) krijg ik ondanks mijn initiële bedenkingen toch het gevoel dat ze hiermee weleens een gouden greep gedaan kunnen hebben. Een Luuk de Jong maar dan mét techniek. En baard :clown:
(Wellicht kan hij in z'n nadagen ook nog even in Spangen aan de slag?)
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

En door het Nederlandse succes is de KNVB druk aan het puzzelen geweest met als resultaat 34 verplaatste wedstrijden :bonk:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

Met zoveel verschoven wedstrijden kan het toch haast niet anders dan dat we aan het eind van het seizoen minimaal één Nederlandse finalist hebben toch? Toch?

Het gaat echt helemaal nergens meer over.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

Ik begrijp ook niet waarom clubs in deze beschermd worden, maar het Nederlands Elftal wel binnen vier dagen twee belangrijke avondwedstrijden kan spelen inclusief een vliegreis van Duitsland naar Estland.

Over Oranje gesproken, ze zijn erg goed bezig :thumbup: Gemotiveerde spelers en fris voetbal, heerlijk! Zes punten uit de laatste twee EK-kwalificatieduels waaronder een zeer verdiende overwinning in Duitsland. Hopelijk gaan ze lekker door met winnen dan is de eerste plek in de poule binnen handbereik.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Voetbal

Bericht door WizardOfOss »

Tegen Estland heb ik niet gezien, tegen Duitsland alleen de tweede helft. De goede helft dus, want van wat ik heb begrepen was de eerste helft weinig soeps. Nu stoorde ik me er wel aan dat we volgens de media zowat alweer Europees kampioen zijn na die ene wedstrijd, maar eerlijk is eerlijk, er werd heel behoorlijk gespeeld. Maar bovenal: er werd gestreden. Als er één ding is wat voor mij drie decennia aan kwalificatiewedstrijden typeert is het wel het vaak nogal plichtmatige wat er vanaf straalt. Dat is onder Koeman wel verdwenen, er staat nu weer een team dat echt wil.

En wat is dat toch eigenlijk een raar verhaal met die Babel. Jaren totaal buiten beeld, toen ineens weer terug maar naar mijn idee lange tijd toch ook niet zo indrukwekkend, maar met het verstrijken van de jaren lijkt hij alleen maar beter te worden. Met daarnaast ook Memphis weer in ouderwetse topvorm en een hoop aanstormend talent lijkt het zeker in aanvallend opzicht de komende jaren wel snor te zitten.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance »

Op Jack van Gelder na dan blijkbaar, want hij dacht dat de Duitsers vlak voor tijd gingen scoren. Net als de jubelstemming vind ik deze aloude minderwaardigheidscomplex ook storend. Los van of je wint of verliest, Oranje is op dit moment beter dan Duitsland op papier. Mag je best omarmen.
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie