Mansory SLS AMG Cormeum

Pimp it !
Plaats reactie
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Mansory SLS AMG Cormeum

Bericht door WizardOfOss »

Gelukkig, nadat de laatste paar creaties van Mansory nog best om aan te zien waren is nu weer alles bij het oude:
AutoWeek schreef:Je Mercedes SLS AMG vernachelen doet Mansory zo!

De Mercedes SLS AMG geldt wat ons betreft als een van de mooiste auto’s van het moment. Lekker van afblijven dus, maar bij Mansory denken ze het op ontwerpgebied beter te kunnen. Maak kennis met hun interpretatie van schoonheid, de Mansory SLS AMG Cormeum.

Eerlijk is eerlijk, met de specificaties is niets mis. De carrosserie van de Cormeum is geheel van koolstofvezel en daardoor weegt de auto 90 kilogram minder dan een huis-tuin-en-keuken-SLS. Bovendien heeft de opgevoerde SLS AMG een vermogen van 660 pk, 90 pk meer dan het gewone model levert.

Mansory monteert een nieuwe voorbumper met led-lampen en een andere motorkap. De achterkant wordt opgeleukt met een diffusor en een werkelijk kolossale spoiler, uiteraard ook van koolstofvezel. Aan de voorzijde heeft de Mansory 20-inch lichtmetaal, achter is de diameter zelfs 21 inch. De auto ligt verder 20 millimeter dichter bij het asfalt. Binnenin zijn er aluminium pedalen, een ander sportstuur en –hoe kan het ook anders- een hoop koolstofvezel.

Mansory meldt ons dat de oplage beperkt blijft tot vijftien stuks. Op de Autosalon van Genève kunnen we alvast beginnen te wennen aan deze auto.
Bron

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Mansory SLS AMG Cormeum

Bericht door Leeuw »

Ja gelukkig, zo kennen we Mansory weer. Lekker vertrouwd smakeloos, meteen hun slechtste creatie ooit vlgs mij.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Mansory SLS AMG Cormeum

Bericht door WizardOfOss »

Da's een gevaarlijke uitspraak, ze hebben al zoveel lelijks gemaakt...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Mansory SLS AMG Cormeum

Bericht door ViveLaFrance »

Mansory maakt het zich makkelijk, want een SLS verknallen is niet bepaald moeilijk :bonk:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Joël D.
.
.
Berichten: 851
Lid geworden op: 16 feb 2010, 20:04
Locatie: Bennebroek

Re: Mansory SLS AMG Cormeum

Bericht door Joël D. »

599 koplampen??????????????
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Mansory SLS AMG Cormeum

Bericht door WizardOfOss »

Daar lijkt het inderdaad wel op. Nooit verwacht die dingen ooit op een nog lelijker mormel tegen te komen...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Plaats reactie