Gezinscontainer, als het dan toch moet:
Re: Gezinscontainer, als het dan toch moet:
Da's dan weer jammer.Let op: Het betreft hier een Duits voertuig en wordt hier Excl.Bpm en zonder Nederlands kenteken aangeboden. Desgewenst,kan alles voor U worden geregeld m.b.t. het op kenteken zetten van het voertuig. Auto wordt afgeleverd incl. Onderhoudsbeurt. Bpm +/- 2500,- incl. kenteken
Deze? St 170 wagon
Stap eens op de fiets
Re: Gezinscontainer, als het dan toch moet:
Bah, een IS sportcross.
@ Martin, een ST170 wagon is ook een meer dan prima optie. En de ST220 staan ook voor zo ongeveer 12K wel incl te koop. Dat lijkt me een zeer prettige optie.
@ Martin, een ST170 wagon is ook een meer dan prima optie. En de ST220 staan ook voor zo ongeveer 12K wel incl te koop. Dat lijkt me een zeer prettige optie.
Re: Gezinscontainer, als het dan toch moet:
Zo lang je geen drie kinderzitjes naast elkaar kwijt kunt op de achterbank kan je van een gezinscontainer niet echt spreken, en al helemaal niet als het een zogenaamde laifstailwègon is. Je moet namelijk wel een opgevouwen kinderwagen mee kunnen nemen plus een plinke peut vakantiebagage zonder hulp van dakkoffer en/of aanhangwagen.
Dan liever deze:
Volvo 850 T5-R
Dan liever deze:
Volvo 850 T5-R
"The closest to reality car that money can buy"
Re: Gezinscontainer, als het dan toch moet:
Brr ne. Dan ga ik wel met het vliegtuig. Drie kinderzitjes ga ik (hopelijk) nooit nodig hebben dus dat is ook geen criterium. Een opgevouwen buggy past ook in een 156 station. Daarnaast is een Mondeo station echt een grote auto.HondArd schreef:Zo lang je geen drie kinderzitjes naast elkaar kwijt kunt op de achterbank kan je van een gezinscontainer niet echt spreken, en al helemaal niet als het een zogenaamde laifstailwègon is. Je moet namelijk wel een opgevouwen kinderwagen mee kunnen nemen plus een plinke peut vakantiebagage zonder hulp van dakkoffer en/of aanhangwagen.
Dan liever deze:
Volvo 850 T5-R
Ik weet niet wat je tegen 'lifestyle' stations hebt, maar daar gaat nog steeds lekker veel in. Je hoeft nou ook weer niet te verhuizen in het ding. Een MPV zou ik dan weer nooit overwegen.
Re: Gezinscontainer, als het dan toch moet:
In een laifstailwègon kun je onder het afdekzeil net zo veel kwijt als in de normale kofferbak van een sedan, daarom ben ik niet zo gecharmeerd van dat soort auto's. De uitstraling dat je iets practisch hebt, maar er niet veel extra's mee kunnen. Het is namelijk wel zo handig dat je door de achterruit naar buiten kunt kijken, met volle bepakking. Dan liever een echte gezinscontainer waarvan je de kofferbak met moeite vol kunt krijgen.
"The closest to reality car that money can buy"
Re: Gezinscontainer, als het dan toch moet:
Dat valt allemaal heel erg mee. En een volgepakte auto blijft een volgepakte auto, en dus kun je niet naar achter kijken. Tenzij je echt rotzooi wilt vervoeren is een 3-touring groot zat. En een mondeo helemaal, die zijn gewoon ruim. Een V70 is zeker niet groter.HondArd schreef:In een laifstailwègon kun je onder het afdekzeil net zo veel kwijt als in de normale kofferbak van een sedan, daarom ben ik niet zo gecharmeerd van dat soort auto's. De uitstraling dat je iets practisch hebt, maar er niet veel extra's mee kunnen. Het is namelijk wel zo handig dat je door de achterruit naar buiten kunt kijken, met volle bepakking. Dan liever een echte gezinscontainer waarvan je de kofferbak met moeite vol kunt krijgen.
Re: Gezinscontainer, als het dan toch moet:
Hangt er helemaal vanaf. Volgens Carbase is de bagageruimte van een 850 tussen de 960 en 1580 liter groot, die van de 156 tussen de 360 en 1180, en de Mondeo doet het met 540 tot 1700. De 3-serie touring gaat van 460 tot 1385.
"The closest to reality car that money can buy"