Dunlop Drivers Cup 2010

Weet je niet waar je onderwerp hoort? Post hem hier
Plaats reactie
Rickyracing
.
.
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2010, 12:25

Dunlop Drivers Cup 2010

Bericht door Rickyracing »

Aangezien ik in de toekomst graag een racelicentie zou willen behalen, lijkt mij dit een perfecte kans. Dunlop organiseert de Dunlop Drivers Cup. Tijdens deze competitie wordt er gestreden om een racelicentie. Het inschrijven is gratis en er zijn diverse prijzen te winnen, maar ik ga natuurlijk voor de racelicentie :yes: !

Ik heb mij al ingeschreven op: http://www.dunlopdriverscup.nl

De eerste selectiedag is op 16 juni in Bleekemolens Race Planet Indoor Kartcentrum Amsterdam.

Is er hier iemand die vorig jaar al heeft meegedaan? Of zijn er al mensen die zich hebben ingeschreven voor dit jaar? Dan weet ik wat voor concurrentie ik kan verwachten 8-)

Groet, Ricky
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Dunlop Drivers Cup 2010

Bericht door Leeuw »

Nou tof idee! Ik heb me niet/nooit ingeschreven.

Succes
Carnerd
.
.
Berichten: 34
Lid geworden op: 10 mei 2010, 14:19
Locatie: De Meern
Contacteer:

Re: Dunlop Drivers Cup 2010

Bericht door Carnerd »

Succes, dat zul je wel nodig hebben. Er doen altijd wel een paar toppers mee.
Ik keek laatst naar de Redbull kart competition, of hoe dat ook heette. Daar deed een jongen mee onder de 15 jaar en won, terwijl hij nog nooit gekart had. Het kan raar lopen.
Auto-emblemen ruilen of kopen? Check mijn topics op het forum.

http://forum.autoforumonline.nl/viewtop ... 5411#p5411
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Dunlop Drivers Cup 2010

Bericht door HondArd »

Welkom Ricky :wave: Veel succes met je racecarriére. Overigens: hier kun je een topic aanmaken om meer over jezelf te vertellen mocht je dat willen.

Van de Dunlop Drivers Cup heb ik wel eens gehoord, maar ik heb nog nooit de behoefte gehad er iets mee te gaan doen en heb nu hele andere prioriteiten.
"The closest to reality car that money can buy"
Plaats reactie