Hilarische post op DF

Weet je niet waar je onderwerp hoort? Post hem hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Hilarische post op DF

Bericht door Jurjen »

leest en geniet wat ze ervan bakken op een 'bepaalde' site. Schitterend
Snipe schreef:Veelbesproken op DF zijn de karakteristieke autotests van Daan van der Keur. Daarom nu op DF: een handige index van de rijtesten van de karaktervolle schrijver. "Karakter is naar mijn mening iets wat zowel de autojournalist met hebben als de geteste auto. Karakter zorgt ervoor dat je karaktervol testverslag kunt schrijven over een karaktervolle testauto. en als laatste hebben we dan kwaliteit, ook een woord dat zowel voor de autojournalist als voor de auto geldt." Zoals hij zelf terecht opmerkt: "een autosite als geen ander!"

Afbeelding

Abarth 500C: "Er is iets waar ik mijn vinger maar niet op kan leggen potverdorie en dat overkomt mij niet vaak!!!"
Abarth 500 EsseEsse: "Dit soort nutteloze feitjesdiarrhee is aan mij niet besteed."
Abarth Grande Punto: "Ik zag, na het Googelen van mijn naam, op plaats 8 een topic over Autotesten.nl op het autoforum Driving-fun.com staan."
Abarth Punto Evo: "Ik kan me voorstellen dat je gaat gillen na het lezen van deze natuurkundige verhandeling."

Alfa Romeo 159 2.2 JTS: "Dat is nou humor jezelf tegenspreken in testverslagen en het ook nog eens totaal niet doorhebben."
Alfa Romeo Brera 1750: "Zelden heb ik zo snel een testverslag geschreven (in amper een half uur tijd)"
Alfa Romeo Giulietta QV: "Dat er dus ook autojournalisten zijn die leugens publiceren verbaast mij eerlijk gezegd dan ook helemaal niets."
Alfa Romeo Giulietta Savali: "Op weg naar mijn werk, als ik aan het testen ben, en als motorrijder heb ik namelijk nooit last van files."
Alfa Romeo Mito 1.4 MultiAir: "Een levensgevaarlijke auto in mijn ogen maar blijkbaar vonden alle andere autojournalisten het advertentiegeld van Volkswagen interessanter dan een eerlijk oordeel publiceren..."
Alfa Romeo Mito Savali: "Al bijna 15 jaar ga ik elk jaar 1-2 keer uit eten met twee ex-collega's van het chromosomenlab"

Audi A1: "De papieren autobladen gaan duidelijk in rap tempo bergafwaarts."
Audi A3: "Het mooiste aan "De Merelhof" vind ik de tuin en dan met name de mooie vlinders die ik er heb gezien."
Audi A3 Sportback: "Binnenkort gaan we ook beginnen met filmpjes maken samen met twee zeer getalenteerde studenten van de Filmacademie in Amsterdam dan kunnen jullie echt zien dat ik hier geen sprookjes opschrijf maar dat ik echt schrijf wat ik doe."
Audi Q5: "De moerassige vegetatie is in trek bij kleine en grote karekiet, rietgors en bos(riet)zanger en de vijver bij de fuut, de waterhoen, de roerdomp en de ijsvogel."
Audi R8: "Even het stuur en de stoel netjes afstellen, dat doen echt heel veel automobilisten nog steeds totaal verkeerd! Jeffry ook maar die mag het want die kan heel goed driften."

BMW 123d: "Ik heb me ooit eens laten vertellen dat als je zou kunnen pissen met de druk van het injectiesysteem van een common rail dieselmotor dat je dan in één recht straaltje van de aarde naar de maan zou kunnen pissen."
BMW X5 3.0 SD: "Als ik een testauto heb wil één van mijn neefjes altijd even mee uit rijden."
BMW Z4 M Coupé: "Toen ik in de achteruitkijkspiegel keek zag ik de Porsche-rijder nog net zijn middelvinger opsteken."

Chevrolet Cruze: "Dit is de reden waarom ik de Nederlandse autojournalistiek twee jaar geleden als hersendood heb bestempeld en terecht."
Chevrolet Orlando: "De beroemde gitarist Jan Akkerman is net als ik een uitermate kritisch en uitgesproken mens en dat mag ik wel."
Chevrolet Spark: "Je kunt op het internet heel veel informatie vinden over eicellen, semen en embryo's maar als je er niet voor gestudeerd hebt dan kun je totaal niets met deze informatie."

Citroën C1: "ik heet geen Daniëlle van der Keur!"
Citroën C3: "in wezen is mijn benadering van auto's testen wetenschappelijk te noemen."
Citroën C4: "ik werk 32u p/wk op de IVF-kliniek en vrijdag is mijn vaste vrije dag"
Citroën C4 Picasso: "ik ben trouwens ook gecertificeerd BHV-er"
Citroën C5: "Ik heb erg veel bewondering voor mensen als Paul want zijn kennis op het gebied van vering/demping is ongelofelijk groot. Van mij mogen ze daar gerust heel laatdunkend over doen op http://www.driving-fun.com want ik denk maar zo, Paul Klop weet in zijn uppie meer als alle forummers bij elkaar."
Citroën DS3: "Tijdens mijn werk op het IVF-laboratorium moet ik zo verschrikkelijk geconcentreerd en gefocust zijn"

Dacia Logan: "ik drink toch niets zoals altijd."
Dacia Sandero: "Media die leugens ophangen vallen snel door de mand op het internet, want er zijn namelijk altijd online media te vinden die wél de waarheid (durven) schrijven."

Fiat 500C TwinAir: "Door een kort nietszeggend A4-tje te publiceren met actiefoto's van de imagebank (dat kun je zien aan de buitenlandse kentekens op de actiefoto's) laat je in mijn ogen zien dat je het vak autojournalist totaal niet serieus neemt."
Fiat Punto Evo MultiJet: "Als ik voel dat er iets niet klopt dan kan ik soms niet altijd aanwijzen wat het is."
Fiat Punto Evo MultiAir: "mooie techniek, die je zelfs niet eens in een Aston Martin, Porsche of Ferrari zult vinden."

Ford C-Max: "Het regende en ik moest die gereedschapskist uit het testverslag van de Hyundai i10 naar een vriendin van mij die in Hoevelaken woont brengen. Helaas was ze met haar vriend (ook tandarts) naar een tandartsbeurs in Düsseldorf en ik heb de gereedschapskist toen maar achter de schutting in het fietsenhok gezet."
Ford Focus CC: "Maar goed dat ik vroeger veel geturnd heb - zit in de familie, mijn broer z'n dochter was ooit Nederlands Kampioen."
Ford Focus: "Mijn broer was een jaar of wat geleden op een congres voor Flowcytometrie (medisch apparaat met lasers om fluorescentie te meten) in Zuid-Frankrijk."
Ford Kuga: "Hij schrok zich net als ik helemaal het leplazarus maar hij zat gewoon zwaar fout die blinde Sjonnie."
Ford Mondeo: "En het leuke is dat ik dinsdag 20 juli naar het eerste echte reggae-optreden van Brainpower mag in Paradiso!"
Ford S-Max: "Dinsdagavond moest ik de lab-gsm (=storingsdienst) ophalen bij een collega en daarna nog even naar de IVF-kliniek."

Honda Accord: "Soms kun je gewoon kort zijn in je oordeel en dat moet ook want onnodige bladvulling waar nogal wat autobladen zich van bedienen vind ik echt totale nonsens."
Honda Accord Tourer: "Om de binnenkant ook op te warmen kregen ik en Theo van de kantinedame nog een kopje erwtensoep."
Honda CR-Z: "Omdat ik vakantie had, maar bij nader inzien geen zin had om op de motor naar de Cote d'Azur te rijden, ben ik allemaal leuke dingen gaan doen. Zoals bijvoorbeeld Justitie lastig vallen met de vraag waarom ze na 1 jaar-2 maanden-21 dagen nog helemaal niets ondernomen tegen die vrouwelijke verkeerscrimineel in die rode Mini Cooper S die mij op 30 juni 2009 op mijn motor heeft geprobeerd dood te rijden."
Honda Legend: "De manier waarop wij onze eigen gang gaan is volstrekt uniek in de Nederlandse autojournalistiek."

Hyundai i10: "Ik heb een aantal keer van dit soort 'unspeakibly rich' mensen gesproken, en het eind van het liedje was dat ze na een lang gesprek jaloers waren op mijn fantastisch leuke vrijbuitersleven."
Hyundai i30: "Toen ik op mijn werk (IVF-kliniek waar ik op het laboratorium werk) arriveerde was er een collega uit Amsterdam die geen enkel vastgevroren portier van haar auto open had gekregen."
Hyundai i30 1.6 CRDi: "Tja wat is dat nou voor een ongelofelijk domme gedachte?"
Hyundai ix35: "Pas midden in de woestijn ga je ervaren wat echte stilte is zoals ik zelf heb mogen ervaren in onder andere de Sahara en Dasht-e Lut."

Jaguar XKR Supercharged: "Halverwege de rit voelde ik koud en nat regenwater mijn kruis inlopen."

Kia pro_cee’d: "Tja en dan lees je op internet (iets wat ik normaal gesproken eigenlijk nooit doe) een testverslag van een online Automagazine."
Kia Sorento: "2WD zou kunnen staan voor 2WielDaan en normaal gesproken beweeg ik me ook voort op twee wielen want privé rijd ik namelijk motor."
Kia Sportage: "Tijdens de testweek was een groot deel van de Leidse binnenstad afgesloten voor verkeer in verband met de voorbereidingen voor het jaarlijkse 3-oktoberfeest. Negen van de tien keer vergeet ik dat natuurlijk en rij ik vrolijk de binnenstad in."

Landwind CV9 lpg: "Toen ik jaren geleden een keer een Supersport-motor opgehaald had voelde ik na amper 100 meter rijden al dat er iets niet klopte."

Lexus RX450h: "Het mag duidelijk zijn het milieu interesseert onze regering geen ene malle moer, ze zijn drukker met SMS-en en Twitteren tijdens kamerdebatten."

Mini One: "Daarna probeerde de bestuurster van de Mini mij kilometerslang letterlijk van mijn motor af te rijden. Af en toe zat ze op amper 10-20 cm van mijn achterwiel vertelde een getuige mij later."
Mini Cooper Clubman: "mijn toch behoorlijk grote kleerkast van een neef had totaal geen moeite om normaal achterin te zitten en voor mij geldt hetzelfde alhoewel ik geen kleerkast-type ben maar wel ooievaarsbenen heb."

Mitsubishi Colt CZ3: "De Colt gleed met zwaar onderstuur over het asfalt en ik moest van het gas af om 'm weer in het juiste spoor te krijgen"
Mitsubishi i-MiEV: "in de optiek van een Audi-rijder is elke elektrische auto zonder olympische ringen een invalidenkar"
Mitsubishi Lancer Evo: "Nee ik ga niet die kwal van een Paul de Leeuw nadoen maar zet gewoon even vier dagen op een rijtje waarin er erg weinig gebeurde."
Mitsubishi Outlander: "Ik had nog maar amper drie baantjes gezwommen toen het begon te onweren."

Nissan GT-R: "Met elke andere auto was ik geheid in de rondte gegaan met 200+ km/u!"
Nissan Juke: "Omdat mijn jongste zusje met drie kleine kinderen ziek was moest ik dinsdagochtend mijn moeder naar een kerk in Katwijk-Binnen brengen."
Nissan Patrol: "Later die week moesten we nog even mijn neefje en zijn vriendin ophalen want zij had een hele grote blaar op haar voet en kon amper meer lopen."
Nissan Pixo: "Vorige week heeft Wouter de Ford Focus RS getest. Leuk voor hem maar het testen van een Nissan Pixo met een driecilinder 1.0 liter motor met slechts 68 Pk is vééééééééél leuker."
Nissan Qashqai: "Voor ons jaarlijkse familieweekend en ik toch altijd wel op zoek naar een praktische auto met een grote bagageruimte en ruime zit voor de drie passagiers achterin."
Nissan Qashqai CVT: "een bezoek aan de WC bracht opluchting"
Nissan Cube: "Dit is tot nu toe verreweg de allerliefste auto die ik ooit getest heb"
Nissan 350 Z: "Hoe haalt die stomme tuinkabouter het in zijn hoofd zijn tv-programma een spreekbuis te laten zijn voor Koos Spee."
Nissan 370 Z: "Mijn neefje moest tijdens de testweek een nieuwe 32-inch LCD-tv halen bij Correct in Rotterdam."
Nissan 370 Z Roadster: "Het mag geen wonder heten dat ik nogal eens commentaar krijg op mijn manier van schrijven."

Opel Astra Sports Tourer: "Ik sta er echt elke keer weer van te kijken wat voor idiote en vaak levensgevaarlijke capriolen sommige automobilisten uithalen."
Opel Corsa: "Mijn broer en zijn vriendin wonen in de Vrolikstraat in Amsterdam"
Opel Corsa OPC: "Ik heb Jefim Babeliowsky al vaker geprobeerd te strikken om auto's te gaan testen maar vanwege zijn drukke studie naast zijn werk was dat domweg onmogelijk. Gelukkig is hij sinds vorige maand afgestudeerd dus wie weet..."
Opel Insignia OPC: "Op de eerste rotonde nam ik de binnenbocht maar zodra ik naar links stuurde gleed de Opel naar de buitenste weghelft op de rotonde en zag ik een dikke lantaarnpaal steeds dichterbij komen."
Opel Insignia Sports Tourer: "Een enkele keer overkomt het me in het verkeer en dat zijn dan meestal van die reflexmomenten dat ik onverwachts keihard op het rempedaal moet stampen. Nu overkwam mij iets wat me dus nog niet eerder is overkomen, en het ging allemaal zo snel dat ik niet eens tijd had om te schrikken."
Opel Meriva: "Wat kan ik er nou aan doen als mensen plotseling zelfmoord willen gaan plegen vlak voor mijn neus..."

Peugeot RCZ: "Toen ik even later vriendelijk verzocht werd op te zouten had ik zoiets van hier kom ik dus nóóit meer!!! Wat een stelletje arrogante omhoog gevallen types zeg."
Peugeot 206+: "Je hersenen werken dan als zender"
Peugeot 308 CC: "Testen wij dan te goed? Wat er waar is van die uitspraak laat ik aan de lezer zelf over..."
Peugeot 308 SW: "De laatste keer belandde ik aan de Cote d'Azur in een uitermate nostalgisch hotel met slechts 1-ster, maar achteraf was het voor mij een 6-sterren hotel zo gezellig was het. En dat laatste was mede dankzij de ongelofelijk vriendelijke hoteleigenaren."
Peugeot 3008: "Heel even ging ik van het gas af en trapte de rem direct vol in het ABS tegelijkertijd terugschakelend naar de tweede versnelling. Daarna reed ik zonder blikken of blozen door alsof ik een volleerd slipinstructeur was."
Peugeot 5008: "Eenmaal gearriveerd bij het hotel bleek dat er maar 1 kamer voor ons was geboekt door "Weekendjeweg.nl" in plaats van 2."

Piaggio MP3: Han deed grotendeels de praatjes voor de camera en zelf heb ik ook nog wat gezegd voor het filmpje voor EDtv.

Renault Clio RS Cup: "Tja praat mij niet over wetenschappers (in mijn geval de medische wetenschap) want daar weet ik alles van."
Renault Clio RS: "Na lang te toeteren werd meneer eindelijk wakker maar hij leek zich totaal niet te realiseren dat hij zowat een motorrijder naar de motorhemel had geholpen. De afstand tussen mij en de BMW was krap 10 centimeter dus ik praat echt niet over een lullig verkeersakkefietje."
Renault Laguna: "In de medische wetenschap waar ik part-time werkzaam ben is dat een absoluut vereiste voor goede en grondige research."
Renault Mégane: "Na een kop hete soep met brood besloot ik eerst maar even te gaan zwemmen in "De Vliet", het mooiste buitenzwembad van Nederland."
Renauld Wind: "Glijdend, driftend en plankend ben ik over alle rotondes van het fabuleuze rotondecircus (de architect daarvan moet haast wel een autocoureur zijn) heen gevlogen."

Saab 9-3X: "Zo zie je maar weer de politie neemt je rijbewijs tegenwoordig in om werkelijk helemaal niks."
Saab 9-5: "Voor woensdagavond was me gevraagd of ik als kerst-taxi wilde fungeren want mijn zussen moesten een aantal zakken vol met kerstgroen ophalen bij mijn zwager in Alphen a/d Rijn, die als hovenier in de botanische tuin van Utrecht werkt. Mijn zussen maken elk jaar kerststukjes voor de hele familie, vrienden, zieken en bejaarden."

Seat Alhambra: "Middenin de bocht plakte ik bijna een motorrijder, die de bocht veel te scherp aan sneed, op de voorkant van de Seat Alhambra. De motorrijder zat duidelijk fout en op het laatste moment herkende ik de bestuurder. Die motorrijder is namelijk een oplichter uit Valkenburg (ZH) waar ik nog ruim €5.500,- van tegoed heb."
Seat Ibiza TDI: "Bla-die-bla-die-bla....... Ik krijg bijna het gevoel dat ik me nu net als veel gedrukte autobladen (Autoweek, Autovisie etc.) schuldig maak aan het overschrijven al dat 'foldergelul'."
Seat Leon Cupra: "De periode voor en na de verhuizing van de IVF-kliniek had een zware wissel op me getrokken. Maar ja dat soort dingen merk je pas als het voorbij is."

Skoda Fabia Combi: "Mijn bewondering voor de Skoda steeg dan ook met sprongen want ik had eerder verwacht dat je met een dergelijke auto op je kop in de boerensloot zou belanden zoals die keer met CornÈ Klijn toen ik in een BMW M6 met 120 km/u (officieel 150 km/u) op een boerenlandweggetje vol de rem in(de ABS)trapte."
Skoda Octavia RS: "Omdat ik zaterdagavond uit eten zou gaan met mijn privé tandartsen en een ex-collega (Ed) van vroeger zei ik meteen tegen mijn ex-collega dat ik hem en zijn vrouw op zou komen halen."
Skoda Octavia Scout: "Het jongste zoontje van mijn jongste zusje en zijn broertje zijn gek op zonnebrillen en petjes. Tijdens het boodschappen doen zagen ze zonnebrillen hangen en dus liepen ze even later allebei met een zonnebril de supermarkt uit. Terug op de kampeerboerderij reden ze al snel weer op de skelters en driewielers rond die in de schuur stonden."
Skoda Roomster: "Niet zo gek als je net daarvoor nog met één lange non-stop snelheidsovertreding uit België bent komen rijden op een snelle motor. Na zo'n rit voelt zelfs een Ferrari langzaam aan, ha, ha."
Skoda Superb: "Mijn neefje heeft al in heel veel testauto's mee gereden maar deze Skoda Superb Combi heeft duidelijk zijn hart gestolen en hij is niet de enige."
Skoda Yeti: "Ongedeerd het woonerf overleefd hebbend reed ik rechtsaf de rondweg op richting de stoplichten."

Smart ForTwo: "Een jaar of vijf geleden ging ik op 16 april met de motor op vakantie naar de Cote d'Azur. Geheel onverwachts werd ik op 17 april op de Route Napoleon overvallen door een verschrikkelijk sneeuwbui."

Suzuki Splash 1.2: "Omdat ik achter hem vandaan moest komen was ik even in de underdog-positie. Maar door het gas erop te houden en zwaar in de ABS remmend op de bocht af te duiken lukt het me om de veel sterkere en snellere Laguna binnendoor al glijdend voorbij te steken. Even later reed ik voor hem en zag ik hem weer proberen mij rechts in te halen, maar in de uiterste hoek van mijn rechteroog zag ik dat zijn vrouw hem vervolgens een hele harde knal verkocht om duidelijk te maken dat hij op moest houden met zijn macho-gedrag. Fantastisch toch!"
Suzuki SX4: "Plotseling zag ik echter op een ANWB-bord "Poel I" (het industrieterrein waar we moesten zijn) staan en dat was niet linksaf maar rechtdoor. Dus ik dacht ik geef even richting aan en rij alsnog netjes rechtdoor. Dom, echt ongelofelijk dom! Door de felle laagstaande zon had ik een vrachtwagen met oplegger compleet over het hoofd gezien. In een ongelofelijke reflex stampte ik alsnog het rempedaal bijkant compleet door de bodemplaat want ik zag in een flits ineens iets voor me neus."
Suzuki Swift 1.2: "Gelukkig mocht ik niet werken vanwege een hardnekkige en opnieuw opspelende bacterie-infectie. Het werken met humane eicellen en embryo's gebeurt onder steriele omstandigheden en elke kans op besmetting moet natuurlijk uitgesloten worden."

Toyota Auris: "De omschrijving op Vandale.nl van het woord "forum" (: 1 groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: ~discussie 2 website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd) zegt denk ik genoeg. Bij 2 staat alleen website want de deskundigen zijn blijkbaar ver te zoeken op dergelijke forums vinden ze bij "van Dale". Al dat forum-gebla-die-bla-die-bla-die-bla is allemaal onzin"
Toyota iQ: "Ik weet dat er veel mensen kritiek hebben op mijn kritische houding jegens collega-journalisten. Ik begrijp eerlijk gezegd totaal niet waarom ik niet kritisch mag zijn richting mijn concullega's. Wanneer er in een testverslag van een auto pertinente leugens dan wel onwaarheden staan, en de foto's keer op keer van een kinderlijk niveau zijn dan zeg ik daar iets van."
Toyota Prius: "Als ik ze dan vervolgens het fantastische verhaal vertel van onze stuntrijder Sven Kleijn, die als enige motorjournalist ter wereld ontdekte dat hij al rijdend het ABS kon uitzetten van de Honda CB1000R, dan wordt het heel erg stil. Sven ontdekte dat hij tijdens het wheeliën - al rijdend dus -het ABS van de CB1000R uit kon zetten."
Toyota Urban Cruiser: "Het was zo koud die ochtend dat mijn moeder het niet zag zitten om naar mijn zusje in Katwijk aan Zee te fietsen. Ach ze is 76 dus mag het alsjeblieft, de meeste bejaarden lopen dan al 10 jaar achter een rollator of hebben al twee kunstheupen en/of kunstknieën."

Volkswagen Passat: "Ik ben één keer naar een autointroductie geweest"
Volkswagen Scirocco: "mijn journalistenhart doet pijn dat ik dit moet neerschrijven"
Volkswagen Tiguan: "Onze fotograaf heeft laatst namelijk mee gereden in een gloednieuwe Citro‘n C4 Picasso en die produceerde een herrie die meer weg had van een scheepsdiesel in plaats van een stil hightech commonrail diesel motorblok van een auto."

Volvo C30: "Paul Klop (onze veringexpert) heeft namelijk een oude Volvo 850 met een door hem zelf ingebouwde turbo."
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Hilarische post op DF

Bericht door Jurjen »

323x bekeken en geen reactie. Zou dit het goed doen op google?
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Hilarische post op DF

Bericht door nvdw »

Geen idee. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen die verhalen op Autotesten allemaal lezen. Het is een beetje zoals Jeremy Clarkson voor de Times auto's recenseert: driekwart van het verhaal gaat over volstrekt niet ter zake doende dingen en dan komt in de laatste alinea de auto een keer aan bod. Met dien verstande dat Clarksons teksten wel zeer plezierig zijn om te lezen.

Daan presenteert zich graag als een soort luis in de pels van de Nederlandsche autojournalistiek. Niet dat ik wil beweren dat daar alles met de grootst mogelijke professionaliteit c.q. schrijfkunst wordt afgehandeld (integendeel) maar onze vrolijke vriend kan er zelf ook wel wat van.

In het verhaaltje van deze maand over de Infiniti M35h gaat de laatste alinea nog even over het feit dat de testauto bestickerd is en dat andere journalisten daar zo moeilijk over doen, idem voor de garagelabeltjes aan sleutels. Waarom die er volgens Daan af worden gehaald? Ik citeer: "Veel autojournalisten halen dat labeltje eraf want ze doen dan net of die mooie dure testauto hun eigen auto is." Nee Daan, de uitleg is heel simpel: stickers op testauto's zijn geen porum op de foto, zeker niet bij multitests als er één auto als dealerdemo is bestickerd en de rest niet (een niet nader te noemen blad beginnend met Auto en eindigend op Week maakt dan wel weer reclame voor zichzelf op de duurtestauto's, to be fair). Idem voor labeltjes. Mooie plaat op ruime sluitertijd van een interieur bij nacht en dan hangt er zo'n goeikoop geel plastic ding in het zicht...
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Plaats reactie