Het motorrijwielentopic

Weet je niet waar je onderwerp hoort? Post hem hier
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het motorrijwielentopic

Bericht door ViveLaFrance »

Je ontwijkt mijn vraag ;)
Ik heb de oneliners genuanceerd vanuit mijn ervaringen. Ook met motorrijden. Kijk, je hebt altijd mensen die insinueren dat ik nooit op een motor gezeten heb, maar goed da's inmiddels voorspelbaar.
Niemand ontkracht wat ik zeg en ik begrijp de heisa ook niet. Wat sommigen met BMW-rijders of Audi-rijders hebben, heb ik met motorrijders, maar daar het een grotere groep is, mag het ineens niet?
Wanneer komen de tegenargumenten trouwens? Ard valt niet serieus te nemen, want ik las naast de gebruikelijke nijdigheid argumenten die hij op andere momenten vóór zijn standpunt omtrent lifestyle-stationwagens gebruikt. Los zand dus.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Het motorrijwielentopic

Bericht door nvdw »

Deze vraag?
Is dit een chique manier om te zeggen dat ik niet geheel ongelijk heb? ;)
Maar wees eens eerlijk Chris, waarom verwacht jij van mij tegenargumenten? Wat wil je dat ik inbreng tegen jouw gemeenplaatsen? Moeten BMW- en Audi-rijders zich verantwoorden tegenover de boze goegemeente omdat ze een keer vier ringen of een propellor op drie meter van hun achterbumper hebben gehad? Want daar komt het op neer. Ik wens mij niet te hoeven verantwoorden voor wat andere motorrijders doen. Ik houd niet zo van guilt by association.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het motorrijwielentopic

Bericht door ViveLaFrance »

Ik verwacht helemaal niets, maar van iemand die reageert op oneliners die achteraf uitgelegd worden, zou ik een tegenreactie kunnen begrijpen. Maar nee, in plaats daarvan blijft het bij een leemte. En geloof mij, daar zul je nooit in floreren, die plek is met ere voor Ard :yes:
Het lijkt erop alsof jij en vooral Ard je op je pik getrapt voelden om daarna een ander de les te willen leren zonder zelf op de materie in te willen gaan. Heb je niks aan op een forum. Tom en de anderen doen dit toch beter.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Het motorrijwielentopic

Bericht door nvdw »

Lolwut? Ik ben hier om met gelijkgestemden over auto's en aanverwante zaken te ouwehoeren, niet om er een soort Lagerhuis van te maken. Kijk, een beetje discussie is nooit weg. Maar dit is gewoon flamebaiten en daar pas ik voor. Ik hoef hier geen discussie te winnen, daar gaat het me niet om. Kunnen we het weer gewoon over motoren hebben? Fijn dank u.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het motorrijwielentopic

Bericht door ViveLaFrance »

En ik noem het misplaatste arrogantie resulterend in vermijdingsgedrag. Zwak.
Ik ben het niet eens met wat Ard schreef, het sloeg weer nergens op, maar hij ging er tenminste op in. Jij oordeelt alleen, drukt even een stempel op de zaken en rent dan keihard weg.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Het motorrijwielentopic

Bericht door HondArd »

Chris, kom op zeg. Die reactie die jij plaatste was ronduit demoniserend richting motorrijders, ook al zal daar op basis van jouw ervaringen uit de praktijk wel een kern van waarheid in zitten. Als jij je op zijn zachts gezegd hard uitdrukt tegen motorrijders moet je niet raar staan te kijken dat daar hard op gereageerd wordt, ook al staan in mijn reactie wel degelijk steekhoudende argumenten in die in het voordeel van motoren en diens berijders pleiten (oude patronen Chris, wat dat betreft kunnen wij elkaar de hand schudden).

Ik heb de reacties van Tom en Martin gelezen, en die waren zo 1-2-3 echt niet anti-motor, meer afwachtend, en zo'n reactie neem je vanzelf meer serieus dan een domme tirade op basis van ervaringen uit de praktijk.

Kijk Chris, het is dus wel mogelijk om iemand met een duidelijk afwijkende mening (gedeeltelijk) gelijk te geven of je eigen fouten toe te geven, zou je ook eens moeten doen. ;)
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het motorrijwielentopic

Bericht door Leeuw »

Klaar, zullen we het weer over motors hebben. :puh2:

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Het motorrijwielentopic

Bericht door HondArd »

Leeuw schreef:Klaar, zullen we het weer over motors hebben. :puh2:
IK DOE MEE!!!!

Die Honda NR750 :thumbup: HET bewijs dat ze in Japan wel degelijk creatief kunnen zijn, ook al is het op technisch vlak. Ovale zuigers met 8 kleppen per cilinder :yummie:

Dan die MV Agusta: die is wel erg, euh, naakt, maar dat expliciet alles laten zien heeft ook zo zijn charme.

Dit is qua motorfietsen nou weer iets te veel van het goede.
Afbeelding

Kijk eens naar die radiateur, daar kan je een complete woonkamer mee verwarmen.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het motorrijwielentopic

Bericht door Leeuw »

plaatje is stuk (bij mij iig)

Maar zo'n Boss Hoss is niet normaal, typisch USA.
Lijkt me toch wel tof om een keer mee te gassen, sturen lijkt me niks
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Het motorrijwielentopic

Bericht door Jurjen »

Afbeelding

:worshippy:
Plaats reactie