Wat doen we in het dagelijkse leven?

Weet je niet waar je onderwerp hoort? Post hem hier
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Wat doen we in het dagelijkse leven?

Bericht door Jurjen »

Ik ben wel benieuwd wat we hier eigenlijk voor werk doen.

Ik trap af:

Student International Business and Management aan de Rijksuniversiteit te Groningen.
Als bijbaan ben ik officieel beleggingsadviseur waarbij ik meestal beursorders plaats voor eigenlijk al onze klanten.

Overigens werk ik ook sporadisch nog als chauffeur bij Pantarij Chauffeursdiensten.

Voor de mensen met Linkedin: http://nl.linkedin.com/in/jurjenvanrhee
Gebruikersavatar
Joël D.
.
.
Berichten: 851
Lid geworden op: 16 feb 2010, 20:04
Locatie: Bennebroek

Re: Wat doen we in het dagelijkse leven?

Bericht door Joël D. »

Ik heb net het VWO succesvol afgerond en ik ga volgend jaar beginnen met Werktuigbouwkunde aan de TU Delft.

Ik doe nu wat vakantiewerk bij mijn vader (technisch, administratief en wat bezorgen/ophalen) en ik loop 1x per week een krantje. :clown:
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Wat doen we in het dagelijkse leven?

Bericht door #3 Micha »

VWO, en ik ben net over naar de 6e, in de vakantie bij m'n pa werken en 1x per week een halve krantenwijk :D.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Wat doen we in het dagelijkse leven?

Bericht door ViveLaFrance »

Jurjen schreef:Student International Business and Management aan de Rijksuniversiteit te Groningen.
Geen OU meer?
Jurjen schreef:Overigens werk ik ook sporadisch nog als chauffeur bij Pantarij Chauffeursdiensten.
Bestaan ze nog? :) Ik heb jaren geleden bij Brussaard gewerkt. Puur voor de dikke auto's natuurlijk en achteraf had ik misschien iets anders moeten kiezen. Ik pas niet in het wereldje van pakken. Al deed ik het met plezier hoor en ik had ook 'vaste klanten', dus ik zal wel iets goed gedaan hebben, maar ik heb tot op de dag van vandaag geen spijt van mijn keuze om vervroegd te vertrekken :)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Wat doen we in het dagelijkse leven?

Bericht door Martin »

Sinds iets meer dan een jaar werk ik als engineer bij een trailerfabrikant. Mijn werk bestaat vooral uit werkvoorbereiding inclusief het uitwerken met CAD-software van de tank. De tanks worden volledig uit aluminium gebouwd en hebben een zelfdragende functie. Er zit dus geen apart chassis onder. Uiteindelijk wordt er zoiets afgeleverd.
Afbeelding
Producten die worden vervoerd zijn vast in de vorm van (melk)poeder en diervoederbrokken.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Wat doen we in het dagelijkse leven?

Bericht door WizardOfOss »

Alweer bijna 13 jaar softwareontwikkeling voor de verzekeringsbranche. Voorheen voornamelijk offerteprogrammatuur voor Windows, de laatste jaren is dat grotendeels verschoven naar internet, waarvoor ik de achterliggende rekenmodules bouw. En daarnaast net wat ze in die branche nodig hebben, management informatie, conversietools om data van het ene naar het andere systeem te krijgen, van alles en nog wat dus. Ben momenteel ook bezig PHP te leren, zodat ik me ook meer met de internetkant bezig kan houden, maar zou daar wellicht toch iets meer tijd aan moeten spenderen...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Wat doen we in het dagelijkse leven?

Bericht door Leeuw »

En ik ben zoals dat met een mooi woord heet "technical support engineer" Bij een grote Japanse fabrikant voor industriele automatisering. , Omron.
Ondersteuning geven aan eindklanten, leveranciers, monteur en programmeurs.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Wat doen we in het dagelijkse leven?

Bericht door ViveLaFrance »

Hoop techneuten hier :puh:

Ik ben recent afgestudeerd in Groningen en probeer nu het werk als psychologisch assistent uit te breiden. Daarnaast ga ik via een mentorprogramma van de KvK een eigen bedrijf opstarten om mijn netwerk te verbreden en zodoende op meerdere gebieden (bedrijven, sportclubs, individuen) actief te worden. Vind ik best eng, want ik zag mezelf nooit als ondernemer, maar het is een mooie uitdaging :)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Wat doen we in het dagelijkse leven?

Bericht door Leeuw »

Cool Chris, spannend en succes
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Wat doen we in het dagelijkse leven?

Bericht door nvdw »

Ik ben op dit moment buschauffeur i.o. en zal waarschijnlijk vanaf eind augustus op de lijnbus te vinden zijn.

Een nogal bijzondere carrièreswitch maar forummers met een goed geheugen weten dat het niet uit de lucht komt vallen ;)
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Plaats reactie