Renault Scénic

Is ze echt jonger geworden?
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Renault Scénic

Bericht door nvdw »

ChrisRenault schreef:Opzich een nette facelift, alleen de bovenzijde van het front is drastisch gewijzigd, maar waarom zo snel achter elkaar? Nergens voor nodig! Systemen als R-Link kun je ook invoeren voor een nieuw modeljaar.
Nouja, dat is dit in feite ook: modeljaar 2014. Met dit verschil dat Renault het nieuws dit keer voor de zomer aankondigt en niet een paar maanden erna. Als ik de foto's van het dashboard zo naast elkaar leg dan heb ik niet de indruk dat Renault enorm heeft moeten zagen om dat R-Link verhaal erin te krijgen. In de Scénic was immers ook al ruimte gemaakt voor dat TomTom-scherm.

En waarom nu al? Ik denk dat de Scénic de extra impuls wel kan gebruiken. Waarschijnlijk moet het model nog minstens drie jaar mee.

De Xmod lijkt me ook een goede toevoeging (zal ook wel gedaan zijn om de 3008 partij te bieden) maar ik vind het zo raar dat het geen vaste prik blijft in het aanbod - de RX4 en de Conquest zijn altijd op het laatst toegevoegd en nooit consequent aangeboden.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
AvdB
.
.
Berichten: 387
Lid geworden op: 16 sep 2011, 20:44
Locatie: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: Renault Scénic

Bericht door AvdB »

Ik heb ook het vermoeden van de Midi-MPV's een beetje uit de gratie raken. Je ziet ze steeds minder. In plaats daarvan barst het van de 14%-megane's. Wellicht dat die ook wat marktaandeel van de Scenic heeft afgesnoept.
Do epic shit, how hard can that be??
Plaats reactie