Hyundai i20

Is ze echt jonger geworden?
Plaats reactie
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Hyundai i20

Bericht door ViveLaFrance »

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/23313134368_Hyundai_i2.jpghttp://www.autowereld.com/imagesDB/640/23313134698_Hyundai_i2.jpg

Geen verbetering. Helaas hebben ze de beroemde i20-lijn laten staan :puh:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Hyundai i20

Bericht door Leeuw »

Volgens mij is deze auto ruimer dan hij eruit zien, slecht
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Hyundai i20

Bericht door WizardOfOss »

Het komt een beetje te gemaakt over, maar toch vind ik het wel een lichte vooruitgang. De auto oogt er weliswaar iets anoniemer door, maar ook wat vlotter. Maar doe mij toch maar gewoon een Rio...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Hyundai i20

Bericht door nvdw »

Die sluitnaad van de motorkap was nu juist zo goed gecamoufleerd door de originele neus. Die ik bovendien een stuk vriendelijker vond dan dit smoelwerk, maar goed, auto's moeten weer boos kijken blijkbaar. Geld voor een andere persmal voor de motorkap was er blijkbaar wel, want hij loopt nu in de voorschermen door.

Het zal altijd wel een muurbloempje blijven - maar dat is in Nederland niet zo erg. Of staan al die geregistreerde i20's gekentekend en wel op de kade te wachten?
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Hyundai i20

Bericht door WizardOfOss »

nvdw schreef:Het zal altijd wel een muurbloempje blijven - maar dat is in Nederland niet zo erg. Of staan al die geregistreerde i20's gekentekend en wel op de kade te wachten?
Ik zie er toch een hoop rijden. Maar wellicht heb jij het idee erg veel Opel Corsa's te zien rijden? ;)
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Hyundai i20

Bericht door HondArd »

nvdw schreef:Het zal altijd wel een muurbloempje blijven - maar dat is in Nederland niet zo erg. Of staan al die geregistreerde i20's gekentekend en wel op de kade te wachten?
Ze rijden geoeg rond, maar het is best mogelijk dat er trucjes worden toegepast om de getallen op te krikken. Die PCX125 die we nu hebben deed het in de verkoopstatitistieken verdacht goed voor een 125cc scooter, maar dat komt omdat de dealers door de importeur zowat verplicht waren om er diverse in de showroom te laten staan. Geen verkeerde scooter hoor, maar dit trucje valt me van Honda toch wel een beetje tegen.
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Hyundai i20

Bericht door ViveLaFrance »

Autowereld.com schreef:Gefacelifte Hyundai i20: nu alle details

Deze zomer staat de vernieuwde Hyundai i20 bij de dealers. Hyundai heeft het model een uitgebreide facelift gegeven waarbij het model niet alleen een nieuwe look kreeg, maar vooral ook onderhuids grondig is verbeterd.
Het belangrijkste nieuws is feitelijk onder de motorkap te vinden. Hyundai heeft namelijk het motorengamma grondig op de schop genomen. Het benzinegamma bestaat voortaan uit een 1.2 liter met 85 pk en een 1.4 met 100 pk. Belangrijker nog zijn de diesels waar de 1.1 CRDi uit de Kia Rio zijn intrede doet in de i20. Het blok ontwikkelt 75 pk en stoot slechts 84 g/km uit. Daarmee is het de schoonste diesel van dit moment en blijft het model profiteren van het belastingvoordeel (14% bijtelling, vrijstelling wegenbelasting). Datzelfde geldt voor de lichtste benzinemotor die tot 2015 vrij is gesteld van het betalen van belasting.
De vernieuwde techniek wordt kracht bijgezet door een visuele oppepper. De bumpers, koplampen en grille zijn geheel opnieuw getekend en sluiten daarmee nauw aan bij de met de nieuwe i30 en i40 ingezette lijn. Het doet de i20 zonder meer goed en geeft hem een veel moderner uiterlijk. Door de wijzigingen is de auto overigens met 55 mm gegroeid.
Met een nog meer op de Europese consument afgestemd onderstel hoopt Hyundai zich nog verder te kunnen profileren in dit segment. Meer comfort in combinatie met dynamischer rij-eigenschappen moeten de vernieuwde i20 dichter bij zijn concurrentie brengen dan ooit tevoren. Datzelfde geldt voor de gebruikte materialen in het interieur.
Komende zomer zal de vernieuwde Hyundai i20 bij de dealers staan. De prijzen zijn nog niet bekend maar zijn door de verbeterde emissiewaarden vermoedelijk lager dan bij het huidige model.
Goed om te lezen dat Hyundai-Kia niet langer mikt op value for money, maar ook kiest voor kwaliteit. Al vind ik de aandrijflijnen van ze nog niet om over naar huis te schrijven.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Hyundai i20

Bericht door WizardOfOss »

Werd die 75pk diesel in de Rio laatst in de AV niet vakkundig met de grond gelijkgemaakt?
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Hyundai i20

Bericht door HondArd »

Ik lees vooral dat Hyundai-Kia ervoor kiest om het kwalitietsgevoel op te krikken. Dit zegt namelijk niets over kwaliteit (in de zin van heel blijven) over de lange termijn.
"The closest to reality car that money can buy"
Plaats reactie