Ford Fiesta

Is ze echt jonger geworden?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Ford Fiesta

Bericht door nvdw »

Feitelijk kenden we dat nieuwe smoelwerk al van de Fiesta ST, maar nu zit-ie dan ook op de gewone Fietstassen:

Afbeelding

Buiten de uiterlijke wijzigingen veranderen er nog wel wat details. Zo wordt straks de 1.0 EcoBoost in de Fiesta leverbaar. De knoppen centraal op het dashboard (met die telefoontoetsen) worden vervangen door een opzet die we al kennen van de Focus et al - dat vind ik dan weer jammer, zelden zo'n niet-intuïtief te bedienen knoppenset gezien. Nieuwe snufjes (althans voor de Fiesta) zijn Active City Stop - zeg maar City Safety van Volvo - en Fords spraakgestuurde mediasysteem Sync, inclusief SOS-functie (waarbij 112 in Nederland de telefoon niet op wil nemen). Bovendien komt het uit Amerika bekende MyKey naar de Fiesta, oftewel een soort netnanny maar dan voor de auto.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Ford Fiesta

Bericht door ViveLaFrance »

Prima facelift, kan weer een paar jaar mee :)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Ford Fiesta

Bericht door Leeuw »

Ja ziet er goed uit
AvdB
.
.
Berichten: 387
Lid geworden op: 16 sep 2011, 20:44
Locatie: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: Ford Fiesta

Bericht door AvdB »

Word er niet erg enthousiast van....... Neus past niet lekker bij de rest.

Oveigens vraag ik mij af of deze versie ook 2 modellen voorbumper heeft (eentje voor uitvoeringen met mistlampen en eentje voor zonder). Vind die lose zwarte afdichtdingen (zoals bij de Opel Corsa en Twingo Authentique) altijd zo armoedig staan.

De wielen op het blauwe fotomodel zijn wel er mooi!
Do epic shit, how hard can that be??
Plaats reactie