Vervallen

Alles over dit forum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Vervallen

Bericht door Martin »

Zoals ik er nu tegenaan kijk, wil ik het forum als besloten gaan instellen. Voor jullie verandert er niet veel. Het enige is dat je altijd moet inloggen om het forum te kunnen lezen. Het voordeel hiervan is, is dat de berichten niet langer publiek staan. Uiteraard blijven nieuwe leden gewoon welkom. Een welkoms woord zal dan ook nog gewoon publiek blijven staan.

Mochten er geen steekhoudende bezwaren zijn, dan zal ik het forum komende week instellen als besloten.
Laatst gewijzigd door Martin op 29 dec 2018, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: AutoforumOnline voortaan besloten

Bericht door Leeuw »

Ik heb er geen problemen mee, maar wat is de gedachte erachter?
De kans op nieuwe leden is nog kleiner.
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: AutoforumOnline voortaan besloten

Bericht door Martin »

Veel nieuwe topics worden gestart op basis van nieuws. Nieuwe modellen, concepts, sportnieuws etc.
Het heeft mijn voorkeur om elke openingspost met een originele tekst te laten beginnen i.p.v. een quote met een overgenomen bericht van een andere website. Dit onder meer vanwege de rechtenkwestie.

Echter vraagt zelf een stukje schrijven zeer veel tijd. Ik besef dat ik dit niet langer kan vragen van diegenen die de meeste topics starten. Tegelijkertijd zit ik niet op een mogelijke claim te wachten.

Een optie voor mij zou zijn om registratie van de domeinnaam over te dragen aan iemand anders. Een andere optie is om enige controle te krijgen, op wie er kunnen meelezen en wie niet. Als iemand zich geroepen voelt de registratie over te nemen, dan kan dat. Met het beheer wil ik wel blijven helpen, indien gewenst.

Anders wordt het dus waarschijnlijk de tweede optie en komt er virtueel deurtje.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: AutoforumOnline voortaan besloten

Bericht door WizardOfOss »

Ik kan me er op zich wel iets bij voorstellen, maar Chris en ik plaatsen tegenwoordig toch al het meeste nieuws met een kort eigen stukje tekst met de belangrijkste feitjes? En de foto's zijn van de fabrikanten, niet van die andere sites (en mede daarom rehost ik ze ook altijd op Imgur). Hooguit ligt het met spionagefoto's e.d. wat gevoeliger, daar zouden we dan beter op moeten letten.

Nu zal het praktisch gezien niet heel veel uitmaken, we zitten hier toch met het vaste clubje, nieuwe aanwas is reeds praktisch non-existent. Zou dat uiteraard graag anders zien, maar heb ook geen idee hoe dat te veranderen.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: AutoforumOnline voortaan besloten

Bericht door Martin »

Dat waardeer ik ook zeer, maar ik begreep van Chris dat dit ook wel veel tijd kost. En eerlijk gezegd houd dit mezelf ook wel eens tegen om een topic te starten.
Misschien moet ik er dan toch ook gewoon tijd voor proberen te maken.
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: AutoforumOnline voortaan besloten

Bericht door ViveLaFrance »

Ik doe het met plezier, maar het kost inderdaad veel tijd. Zeker tijdens autoshows. Daarnaast betrap ik mezelf steeds vaker op de gedachte "voor wie doe ik het eigenlijk?", want ook al weet ik dat we een kleine groep zijn, het aantal reacties onder 'Nieuwe Modellen' neemt duidelijk af.

Een besloten forum kan een prikkel zijn voor mensen die nu louter meelezen om daadwerkelijk iets te gaan toevoegen.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: AutoforumOnline voortaan besloten

Bericht door Leeuw »

Ja, ik lees het heel graag Chris, ook al plaats ik niet altijd commentaar. Ik heb niet zo heel veel zin om naar een groot forum als Autoweek te gaan, wel eens gedaan, maar ik deed daar eigenlijk niks.

Ik begrijp je gedachte "voor wie doe ik het eigenlijk"
Bedankt iig :thumbup:
Laatst gewijzigd door Leeuw op 28 feb 2015, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: AutoforumOnline voortaan besloten

Bericht door ViveLaFrance »

Het is ook geen verplichting om te reageren ;)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: AutoforumOnline voortaan besloten

Bericht door Jurjen »

Ik snap heel goed dat je de afweging maakt of 'het nog wel uitkan'. Ik heb er alle begrip voor wanneer je het forum op besloten zet. Helaas hebben we dan direct ook wel zo'n beetje ons doodvonnis getekend als forum.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: AutoforumOnline voortaan besloten

Bericht door ViveLaFrance »

Nou ja, nieuwe aanmeldingen resulteren nu ook niet in actieve leden, dus of het besloten is maakt dan niet uit.
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie