Rangen

Alles over dit forum
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Rangen

Bericht door HondArd »

Die vlaggetjes zijn meer auto-gerelateerd, maar die bolletjes springen mij er meer uit zo vooral door die kleuren. Maar ik zou het wel langer groen houden, en het rode pas tegen het eind op laten lichten.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Admin
godmode
godmode
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 feb 2010, 12:21

Re: Rangen

Bericht door Admin »

WizardOfOss schreef: Overigens iets anders: is het ook mogelijk om aan een rang ook andere zaken te verbinden? Ik ben weleens op forums geweest waarbij je pas na 10 berichten in bestaande topics zelf een nieuw topic aan mocht maken. Alleen in bepaalde subforums mocht dat dan wel, in ons geval bijvoorbeeld het voorstel-subforum. Dat is een erg effectieve manier om enerzijds spammers tegen te gaan, en anderzijds om mensen te dwingen eerst te kijken voor ze iets posten.
Ja dat kan, maar zolang dat niet nodig is werkt het drempelverhogend.

En er zijn al heel wat maatregelen tegen spam geïnstalleerd.

[@ iedereen in het algemeen]
Als iemand zich niet gedraagt bij zijn eerste berichten, zal bijv. een mod. die persoon (evt. per PB op moeten aanspreken op een vriendelijke manier). Als iemand een beetje lomp of petjes achtig gedraagt moeten wij niet hakken op die persoon, elk forum heeft zijn eigen mentaliteit. We zagen pas bij Bert hoe dat fout ging bij Driving-fun. Die fout moeten/mogen we hier niet maken.
[/@ iedereen in het algemeen]
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Rangen

Bericht door WizardOfOss »

Admin schreef:Ja dat kan, maar zolang dat niet nodig is werkt het drempelverhogend.
Ook wel mee eens, vraag was meer uit interesse. Ik ken wel forums waar zoiets wel heel praktisch zou zijn...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Admin
godmode
godmode
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 feb 2010, 12:21

Re: Rangen

Bericht door Admin »

en is het wat? ik zal kijken of ik dat regeltje waar nu coolness staat kan verwijderen, maar ik denk dat dat niet mogelijk is. suggesties betreft naam zijn welkom
Gebruikersavatar
Timo
.
.
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:49
Locatie: Berlin

Re: Rangen

Bericht door Timo »

Het kleurt inderdaad een stuk beter dan ik zou verwachten. Netjes! :mrgreen:
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Rangen

Bericht door WizardOfOss »

Ziet er inderdaad prima uit! Wat betreft dat "coolness", is dat een vaste tekst of zou dat iets per rang kunnen zijn?
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Rangen

Bericht door Leeuw »

WizardOfOss schreef:Wat betreft dat "coolness", is dat een vaste tekst of zou dat iets per rang kunnen zijn?
Ja dat/mag kan per rang verschillend zijn,wat je maar wil. maar ik MOET iets invullen, een leeg veld mag niet ook geen html spatie ofzo. Alleen namen als rookie enz. vind ik een beetje kinderachtig en ouderwets. Heb je een origineel idee?
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Rangen

Bericht door WizardOfOss »

Er schiet me zo snel niks echt bruikbaars te binnen. Hooguit wat soorten auto's, beginnend bij stadsauto en eindigend bij een of ander racemonster, maar probeer dan eens aan 10 eenduidige gradaties te komen. Een beetje de problematiek waar we al eens vaker tegenaan zijn gelopen...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Rangen

Bericht door Leeuw »

[EDIT door Wizard]sorry, had edit in plaats van quote te pakken :oops:

Kort samengevat even de oorspronkelijke post: geen auto's beginnend bij Yugo 45 oplopend tot Porsche 917 met Gulf-sponsoring, zou de indruk wekken dat het de eigen auto zou betreffen.

Alternatieven:
- postfactor
- spamfactor
- spamminess
[/EDIT door Wizard]
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Rangen

Bericht door WizardOfOss »

Spamminess klinkt wel komisch, spamfactor is me net wat te serieus en daardoor ietwat negatief.

Auto's of bijvoorbeeld namen uit de autowereld zijn inderdaad lastig, niet iedereen heeft hetzelfde hoog in aanzien staan.

Ik zit nog wel te denken aan de termen die Championship Manager 3 bij de verslavingsfactor had, iets van "Dontt forget to eat", "Don't forget to sleep" tot "Remember there's a world out there"...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Plaats reactie