Zondag zat het verbindingsprobleem bij de provider.WizardOfOss schreef:Niks gemerkt. Maar ik zat dan ook te vernikkelen in het Osse Kuipje...
Gisterenmiddag was de site trouwens ook weer even traag/onbereikbaar, had dat wellicht ook met die update van doen?
Vragen & Opmerkingen
Re: Vragen & Opmerkingen
Stap eens op de fiets
-
- .
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de url van elke afzonderlijke pagina te zien krijg in de balk? Wel zo handig met links opnemen in teksten
Nu zie ik sinds een paar weken bij elke pagina alleen http://autoforumonline.nl/.

Vive la France, Vive la Différence
- WizardOfOss
- .
- Contacteer:
Ik gok dat bij het verdwijnen van de oorspronkelijke homepage het hele forum simpelweg is ingeframed? Was me niet eerder opgevallen aangezien ik altijd via een (oude) bookmark direct op de actieve topics binnenkom.
Maar even Ctrl+klik op "Forumoverzicht", en je hebt weer een site waarvan je de url's ziet.
Maar even Ctrl+klik op "Forumoverzicht", en je hebt weer een site waarvan je de url's ziet.
-
- .
- WizardOfOss
- .
- Contacteer:
Ik vrees dat we een nieuw subforum nodig hebben. In het verleden hebben we al eens een geheel nieuwe auto als grap onder "Facelifts" geplaatst. Nu is er echter een geheel nieuwe auto waarvoor zelfs dat nog teveel eer is. Kunnen we niet een nieuw subforum "Gewoon doorlopen, er valt niks te zien hier!" maken?

-
- .
Als je gewoon een topic opent (in plaats van trollen op AW
) kunnen we allemaal ons zegje doen 

Vive la France, Vive la Différence
- WizardOfOss
- .
- Contacteer:
Tsss, trollen? Ik was in alle gevallen bloedserieus...