Vragen & Opmerkingen

Alles over dit forum
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Vragen & Opmerkingen

Bericht door Martin »

Goed bezig, Tom :thumbup: Komt er nog ergens een sportkatine of gooien we autosport onder "autonieuws" en overige sporten onder "off=topic"?
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Vragen & Opmerkingen

Bericht door HondArd »

Ik denk dat we er beter een sub-forum "Sport"van kunnen introduceren. Met de rubrieken, F1, Rallye, Le-mans serie, Touringcars, andere autosporten, en overige sporten
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Admin
godmode
godmode
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 feb 2010, 12:21

Re: Vragen & Opmerkingen

Bericht door Admin »

Martin schreef:Goed bezig, Tom :thumbup: Komt er nog ergens een sportkatine of gooien we autosport onder "autonieuws" en overige sporten onder "off=topic"?
Check Sportkantine in Casa de la diversión
HondArd schreef:Ik denk dat we er beter een sub-forum "Sport"van kunnen introduceren. Met de rubrieken, F1, Rallye, Le-mans serie, Touringcars, andere autosporten, en overige sporten
Ik denk dat een hele rubriek te veel wordt, mocht sport echt los gaan dan komt dat er alsnog en verplaats ik de topics.
Gebruikersavatar
Admin
godmode
godmode
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 feb 2010, 12:21

Re: Vragen & Opmerkingen

Bericht door Admin »

test, 1000x1000pixels
http://www.anvstore.com/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/10004144/image.jpg

Tijdelijke oplossing: mooie fraaie autoresizer wordt geïnstalleerd maar een echt goede resizer is wel even werk, en moet eerst getest worden op test forum.

Gebruik de BBcode zie button
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Vragen & Opmerkingen

Bericht door HondArd »

Ik was net een berichtje aan het tikken, en toen ik op een duimnagel klikte om een plaatje te vergroten opende er geen nieuw scherm. Daardoor kon ik mijn berichtje opnieuw intikken.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Vragen & Opmerkingen

Bericht door WizardOfOss »

Daarmee wordt ie automatisch altijd dit formaat? Ik had gisteren bij die nieuwe berichten thumbnails gebruikt, dat zou hiermee automatisch gaan, erg handig!
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Vragen & Opmerkingen

Bericht door Leeuw »

Deze opend in nieuw scherm, ik laat hem staan bij de bbcodes, maar ik wil toch een echte resizer inbouwen.

Want hierbij ben je afhankelijk of de persoon de juiste knop gebruikt, ik wil dat ie automatisch resized naar 600pixels.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Vragen & Opmerkingen

Bericht door WizardOfOss »

Een echte resizer kan inderdaad geen kwaad, da's zeker waar. Maar voor nu is het al wel een erg handige oplossing, dus zeker behouden.

Het viel me overigens wel op dat de gewone links in de berichten niet in een nieuw venster worden geopend, da's we; een tikje irritant. Is dat simpel aan te passen?

Overigens nog een gevalletje van de grenzen van het toelaatbare opzoeken: ik zat er aan te denken om een mededeling op het AV-forum te plaatsen dat we "verhuisd" zijn hierheen, als ik me niet vergis komt zo'n mededeling toch altijd helemaal bovenaan te staan? Wat mij betreft is AV dan VVT, dan plaats ik daar verder hooguit nog linkjes naar de berichten hier.

Mochten er mensen toch nog hardnekkig daar blijven posten, dan kunnen we natuurlijk ook altijd nog met slotjes gaan strooien :twisted:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Vragen & Opmerkingen

Bericht door Jurjen »

Alles op slot gooien is wel grappig. :clap:
Gebruikersavatar
Admin
godmode
godmode
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 feb 2010, 12:21

Re: Vragen & Opmerkingen

Bericht door Admin »

:silent: ik zeg niks :D

(maar een pB naar bepaalde mensen sturen kan geen kwaad, naar onze Belgische nieuwspost vriend bijv.)

oei, ik heb zo'n geile resizer gevonden en geïnstalleerd op het test forum....

Omzetten naar deze kost wel weer even een paar uur.. :eh:

betreft dat openen in nieuw venster.... help me herinneren, of het het alvast in het to-do lijstje
Plaats reactie