Vragen & Opmerkingen

Alles over dit forum
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Vragen & Opmerkingen

Bericht door WizardOfOss »

HondArd schreef:@Wizard: zijn er al meer ex AVF-forumleden die al wat van zich hebben laten horen?
Nog niks. 16 man hebben hun PB al wel gelezen waaronder ook de meeste recent nog actieve leden (met uitzondering van WEF en Cars 4 ever) plus een aantal oudgedienden, maar nog geen reacties. Ik zag wel dat Cars 4 ever onverstoord doorgaat bij AV, ik heb hem daar nog even op onze verhuizing gewezen.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Vragen & Opmerkingen

Bericht door Leeuw »

WizardOfOss schreef:
HondArd schreef:@Wizard: zijn er al meer ex AVF-forumleden die al wat van zich hebben laten horen?
Nog niks. 16 man hebben hun PB al wel gelezen waaronder ook de meeste recent nog actieve leden (met uitzondering van WEF en Cars 4 ever) plus een aantal oudgedienden, maar nog geen reacties. Ik zag wel dat Cars 4 ever onverstoord doorgaat bij AV, ik heb hem daar nog even op onze verhuizing gewezen.
Ondertussen hebben meer leden zich gemeld .Remco en WEF
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Vragen & Opmerkingen

Bericht door HondArd »

En de roulerende banner werkt inmiddels ook al. Goed bezig Leeuw :clap:
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Vragen & Opmerkingen

Bericht door Leeuw »

Ben nog niet heel gelukkig met alle plaatjes.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Vragen & Opmerkingen

Bericht door HondArd »

Ja, maar da's een kwestie van andere plaatjes introduceren. Het principe van rouleren heb je onder de knie lijkt mij.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Vragen & Opmerkingen

Bericht door Leeuw »

Ja da's geen probleem.

wat vinden jullie, hele auto's of details? Ik zal binnenkort eens beide doen dan kan je kiezen
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Vragen & Opmerkingen

Bericht door HondArd »

Als je details laat zien dan van auto's waarvan de details an sich heel herkenbaar zijn. Verder valt me op dat van alle auto's die nu in de roulatie zijn de kleur wit is, en dat geeft in het totaalbeeld van het forum een hele strakke indruk.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Vragen & Opmerkingen

Bericht door Leeuw »

Ja, niet dat wit nou mijn favoriete kleur is (alles behalve) maar idd het is gedaan om het rustig en strak toe houden.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Vragen & Opmerkingen

Bericht door WizardOfOss »

Ziet er goed uit, die roulerende plaatjes, dat wit maakt het inderdaad een mooi geheel met de rest. En hele auto's of uitsnedes maakt mij niet zoveel uit, dat hangt toch van het plaatje af. Die Lexus bijvoorbeeld zou als uitsnede denk ik beter overkomen, de Pagani wellicht eerder als geheel, en die Aston Martin is perfect zoals ie nu is. Overigens lijken de Pagani en M3 bijna modelauto's, of zijn het dat ook?

Het zou overigens wel mooier zijn als een uitsnede dan strak aan zou sluiten tegen de rechterkant van het scherm en met de onderkant tegen die blauwe balk, nu oogt die Pagani een beetje "afgekapt".
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Vragen & Opmerkingen

Bericht door Leeuw »

Zo ben weer lekker aan het shoppen geweest, 11 nieuwe plaatjes.
De Audi cabrio en LFA zijn nog niet helemaal naar het zin. > morgen weer.
WizardOfOss schreef:Het zou overigens wel mooier zijn als een uitsnede dan strak aan zou sluiten tegen de rechterkant van het scherm en met de onderkant tegen die blauwe balk
Dat heeft te maken met de layout die voor elke resolutie goed moet kloppen, het is een flexibele breedte, dus de header heeft niet een vaste breedte.

en bedankt voor de input
Plaats reactie