Mitsubishi ASX

De nieuwe modellen worden hier besproken
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Mitsubishi ASX

Bericht door HondArd »

WizardOfOss schreef:Als ze er zo uit komen te zien is de Citroën inderdaad veruit de leukste van het stel, en wat is die Peus weer eens angstaanjagend lelijk...
Dus de Peus lelijk, de Cit mooi en de Mits zit daar anoniem tussenin, voor ieder wat wils dus. Al moet ik er persoonlijk wel bij zeggen dat die Citroën variant ook die angstaanjagend duitse C5 neus heeft.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Mitsubishi ASX

Bericht door Leeuw »

De peus wordt volgens mij een prijsvechter en de Citroen de luxere.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Mitsubishi ASX

Bericht door ViveLaFrance »

Leeuw schreef:De peus wordt volgens mij een prijsvechter en de Citroen de luxere.
Zou goed kunnen, de Peugeot ziet er simpeler uit dan de Citroën. Beide overigens niet lelijk, maar Franse SUV's blijft wennen.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Mitsubishi ASX

Bericht door WizardOfOss »

ChrisRenault schreef:Beide overigens niet lelijk, maar Franse SUV's blijft wennen.
Kijken wij echt naar hetzelfde plaatje?!? Hiermee vergeleken is de neus van een 3008 nog bijna fraai...

Enerzijds kan ik me dan ook bijna niet voorstellen dat ie daadwerkelijk zo eruit zal gaan zien. Maar aan de andere kant, Peugeot is al een tijdje hard op weg SsangYong de vergetelheid in te drukken, en daar zou zo'n mormel wel weer een beetje bij helpen.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Mitsubishi ASX

Bericht door nvdw »

http://media.autoweek.nl/m/m1eyvq7b2bcm_600.jpghttp://media.autoweek.nl/m/m1eyvq2b7dcf.jpg

Nou dat zijn ze dan, de Citroën C4 Aircross en de Peugeot 4008. De laatste komt niet naar Nederland (waarom ook, er is toch al een 3008) maar de Aircross dus wel.

Ondanks dat het basismateriaal duidelijk zichtbaar is, heeft Citroën er best wat leuks en eigens van gemaakt. Voor- en achterkant zijn flink gewijzigd, met als grappig detail die achterste zijruit die optisch met de achterruit verbonden is.

Alleen de 1.6 HDI is van PSA, de 1.6 benzine en de 1.8 diesel zijn van Mitsubishi.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Mitsubishi ASX

Bericht door HondArd »

Weer die bouwlampen :nopompom:
"The closest to reality car that money can buy"
Plaats reactie