Re: Renault Zoe
Geplaatst: 28 okt 2019, 23:21
En de Espace is geen C-segment natuurlijk.ViveLaFrance schreef: ↑28 aug 2019, 20:38Had zeker gekund. Kijkend naar de EV-markt en de houding van andere concerns snap ik een voorzichtige houding ook.WizardOfOss schreef: ↑28 aug 2019, 20:38 Zoals ik eerder ook al een Renault-versie van de Leaf en een Nissan-variant van de Zoe voorstelde.
Hetgeen dus voor bijna het complete veld geldt. Van de gangbare merken waren Hyundai en Kia er vroeg bij, maar ik verwijs graag naar een recent artikel waarin de Koreanen stellen dat het een complete focus op volledig elektrisch rijden nog ver weg isWizardOfOss schreef: ↑22 okt 2019, 20:59Maar vooruit, dat het ontbreken van een EV-SUV een misser is daar zijn we het dan wel over eens.
Deze vraag doet overkomen alsof VW er één in huis heeft, maar dat is natuurlijk niet het geval, omdat 1) de auto volgend jaar pas op de markt komt en 2) de prijs van de ID.3 niet bekend is. Er wordt gesproken over een vanafprijs van "minder dan 36k". Noem ik niet betaalbaar gelezen de eerste tests en eerdere beloftes.WizardOfOss schreef: ↑22 okt 2019, 20:59En hoeveel merken, met name de Europese, hebben een betaalbare elektrieke middenklasser met fatsoenlijke range in het programma?
Ik blijf het gewoon fascinerend vinden dat mensen de producten van VAG automatisch op een voetstuk plaatsen. Ja, dan vind ik de Duitse automedia tegenwoordig realistischer dan het Teutoonse autojournaille in Nederland.WizardOfOss schreef: ↑22 okt 2019, 20:59Ik begin me nu overigens wel af te vragen wie nu dé VAG-hater hier op AFO is
Handig hè dat elektrische rijden? Zeer geschikt voor iedereen! We kunnen meteen overstappen met z'n allenWizardOfOss schreef: ↑22 okt 2019, 20:59Een collega rijdt privé een vroege Zoe, en om weer thuis te komen MOET hij op het werk opladen. En dat levert toch geregeld zenuwslopende dagen op als alle laadpunten de hele dag bezet zijn en blijven...