Toyota Yaris

De nieuwe modellen worden hier besproken
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Toyota Yaris

Bericht door WizardOfOss »

Grappig, dat "in elkaar gedrukt"-gevoel heb ik juist veel meer bij de driedeurs, al zal dat vast ook komen door het verlaagde dak en de bredere wielkasten. Maar dat maakt hem er niet minder aantrekkelijk op, ik zou zo tekenen voor iets wat je tegenwoordig dan gerust een Yaris Coupé zou mogen noemen.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Toyota Yaris

Bericht door nvdw »

WizardOfOss schreef: 16 jan 2020, 20:00Neigt meer naar een homologatiespecial dan een gewone hot hatch, maar hé, daar kan toch niemand over klagen?
De grap is dat er maar 2500 stuks gebouwd hoeven te worden van de basisauto, in dit geval een driedeurs Yaris. Het is dus perfect mogelijk om die weg te zetten als een soort 'stripper special' (een onooglijk instappertje) maar Toyota kiest er dus voor om die koetspanelen dus te reserveren voor dit ding, want voor zover ik weet komt er geen 'gewone' driedeurs Yaris. Leuk hoor.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Toyota Yaris

Bericht door WizardOfOss »

25.000 toch? Volgens mij was het juist de bedoeling dat het toch om behoorlijke aantallen ging om zo échte pure homologatiespecials te vermijden. Hoe ver Toyota ook is gegaan met deze Yaris, met zulke aantallen zal het aan het eind van de rit toch een daadwerkelijk verkoopbaar model moeten zijn.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Charger
.
.
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2010, 15:38

Re: Toyota Yaris

Bericht door Charger »

Nieuwe Yaris ziet er goed uit,naar mijn idee wat moderner dan de huidige.
Plaats reactie