Volkswagen Golf

De nieuwe modellen worden hier besproken
Charger
.
.
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2010, 15:38

Re: Volkswagen Golf

Bericht door Charger »

Jammer dat VW nooit eens met iets totaal nieuws komt, zoals Opel wel heeft gedaan met de Astra.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Volkswagen Golf

Bericht door WizardOfOss »

Tsja, in zekere zin kan je natuurlijk zeggen dat ze dat nu middels de ID3 doen: nieuwe naam en totaal ander design (ook al oogt het enigszins als het resultaat van een spannend avontuurtje van een Nissan Leaf en Honda Jazz.....) voor een model wat toch gaandeweg de Golf zal moeten doen vergeten.

De ironie daarvan vind ik dan wel weer dat er altijd zoveel geklaagd is bij andere merken dat afwijkende aandrijftechniek ook zo vaak samenging met een afwijkend vormgeving, want waarom zo'n rare Leaf in plaats van gewoon een elektrieke Cashcow, of waarom eerder al een Prius in plaats van gewoon een Auris (die later uiteraard wel kwam). En op andere sites heb ik VW-fans dan ook veelal zien jubelen dat een e-Golf er gewoon uitzag als elke andere andere Golf. En dan is het ergens toch grappig dat VW nu de omgekeerde weg bewandelt, en die oersaaie Golf inruilt voor een afwijkend model waaraan iedereen direct kan zien dat het een elektrische auto is. En nog grappiger dat exact diezelfde mensen dat design nu juist bejubelen....
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Volkswagen Golf

Bericht door ViveLaFrance »

De Golf R meldt zich als praktische Variant.

https://i.imgur.com/hd1oGvP.pnghttps://i.imgur.com/C3ouNhX.png
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Volkswagen Golf

Bericht door ViveLaFrance »

Zou iemand dit nog willen? Ach, het is in elk geval geen SUV.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Volkswagen Golf

Bericht door WizardOfOss »

Wil iemand überhaupt nog een Golf? Dit model is er nu toch al een tijdje, maar ik heb er nog maar bar weinig gezien...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Plaats reactie