Maserati GranTurismo MC Stradale

De nieuwe modellen worden hier besproken
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Maserati GranTurismo MC Stradale

Bericht door Leeuw »

Tja ik snap het concept niet, waarom moet een lekkere GT nou zo sportief worden. Die mogen gewoon comfortabel geveerd zijn, hoeven geen spoilers en andere meuk.

Moeten ze niet willen, en met dit gewicht vind ik het gewoon sjonnie.
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Maserati GranTurismo MC Stradale

Bericht door nvdw »

AutoWeek in de beginpost schreef:De MC Stradale bestaat omdat ‘er vraag was naar een GranTurismo die de behoeften van de openbare weg weet te combineren met sportieve uitspattingen’. Lekker tekeergaan op het circuit dus, en daarna gewoon via de openbare weg rustig naar huis tuffen.
Waarschijnlijk hadden de klanten daar toch een iets andere opvatting over. Misschien ook wel logisch want als 'wegracer' à la de Porsche 911 GT3 was de Stradale vlees noch vis, als ik zo'n beetje alle recensies van het ding mag geloven. Tsja dan moet je het over een andere boeg gooien.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Maserati GranTurismo MC Stradale

Bericht door Leeuw »

Ja daar geloof ik dus ook echt niet in, en is dat gewoon marketing bullshit. Mensen met geld kopen echt niet 1 auto en besluiten dan maar een Maser GT stradale te kopen, want daarmee kan ik boodschappen doen, lekker even naar parijs en vervolgens knallen op een circuit.

Dat er een markt is voor meer vermogen of een dikke hardcore versie geloof ik.

Dit is geldklopperij van de mensen die geen verstand, maar wel poen hebben en automatisch de dikste kiezen omdat ze anders een loser lijken.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Maserati GranTurismo MC Stradale

Bericht door ViveLaFrance »

Ik vind het niet passen bij de GranTurismo. Heb liever een GranCabrio om heerlijk te cruisen :loveit:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Joël D.
.
.
Berichten: 851
Lid geworden op: 16 feb 2010, 20:04
Locatie: Bennebroek

Re: Maserati GranTurismo MC Stradale

Bericht door Joël D. »

Tsja, leuk hoor. Maar nog steeds 'slechts' 460pk op 1800 (?) kg. Dat had een E55 AMG 10 jaar geleden ook al.... nee sorry, maar zo'n uiterlijk neem ik pas serieus bij 500pk +. Nu is het eerst show dan go.
Plaats reactie