Lexus CT 200h

De nieuwe modellen worden hier besproken
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Lexus CT 200h

Bericht door ViveLaFrance »

WizardOfOss schreef:Maar de Laguna valt dan ook niet binnen de 14% bijtelling. En daarmee is zelfs een drol op wielen nog te slijten.
Oh je was serieus? Ik dacht dat je aan het geinen was :puh:
Laten we eerst maar afwachten of de BMW 1 en Audi A3 last gaan krijgen van deze auto, daarna kunnen we nog altijd verder zien welk overweldigend stuk marktaandeel deze fantastisch doordachte en uitgebalanceerde Lexus gaat veroveren....
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Lexus CT 200h

Bericht door HondArd »

Jurjen schreef:Ik ga veel liever Laguna rijden dan in dit hok!
Maar wat nou als die veel lekker lijkt te rijden dan de Laguna?
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Lexus CT 200h

Bericht door Jurjen »

Hij lijkt niet lekkerder te rijden;)

Of ie dat ook echt niet doet weet nog niemand. Wanneer komen ze naar Nederland? Dan kunnen we met zn allen proberen.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Lexus CT 200h

Bericht door WizardOfOss »

egmCarTech.com schreef:2011 Lexus CT 200h F Sport debuts in Australia

Lexus is bringing its F Sport accessories to the CT 200h hybrid hatch. The Lexus CT 200h F Sport made its debut at the 2010 Australian International Motor Show prior to the model’s debut in the country in the first half of 2011.

The sporty hybrid hatch gets numerous visual and performance upgrades including an upgraded suspension, front and rear sporty styling, alloy wheels and badging. Inside, the CT 200h F Sport gets a sporty interior trim, F Sport steering wheel, sports pedals, scuff plates, instrument panel and window tint.

To improve ride and handling, the Lexus CT 200h F Sport gets a unique upgrade to the body performance damper.

Refresher: Power for the Lexus CT 200h comes from a 1.8L VVT-i gasoline engine mated to a powerful electric-motor fueled by nickel-metal hydride batteries. The models produces a total system output of 134 hp allowing it to go from 0-60 mph in 9.8 seconds. The 2011 CT 200h gets a combined EPA estimated fuel economy rating of 42 mpg. Unlike a mild-hybrid system, the CT 200h has an EV (electric-vehicle) mode that allows it to run on only on its electric-motor for up to 1.2 miles at speeds of up to 28 mph.
Bron & persbericht

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Lexus CT 200h

Bericht door ViveLaFrance »

Wat ik ervan gelezen heb kan de CT 200h inderdaad een sportversie gebruiken, maar doe het dan goed en niet half-half. Lijkt erop dat Lexus reageert op het lauwe ontvangst omtrent het design. Ik vind het geen verbetering :no:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Lexus CT 200h

Bericht door WizardOfOss »

Ik had een beetje hetzelfde gevoel toen ik dit zag. De eerste tests wijzen er toch op dat het echt niet meer is dan een wat fraaier uitgevoerde Prius, maar dat je er qua rijeigenschappen echt niks meer van moet verwachten, geen sportiviteit dus. Iets wat zo'n F-versie uiteraard mooi even rechtgezet had kunnen worden. Maar dan hadden ze toch wel meer moeten doen dan wat uiterlijk vertoon en een schijnbaar licht aangepast onderstel. Nu was "F" natuurlijk nog niet zo'n begrip als M of AMG, maar met zo'n schaap in wolfskleren zal het dat ook nooit worden.

Ik moet overigens wel zeggen dat het uiterlijk me minder begint tegen te staan, een schoonheid is het niet maar ergens heeft ie toch wel wat, en deze aanpassingen (en kleur) doen hem goed. En het interieur is en blijft fantastisch. Dus komop Lexus, maak eens een echte CT-F...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Lexus CT 200h

Bericht door Jurjen »

Ik denk dat heel A3 rijdend Nederland in het vervolg bij Lexus gaat shoppen. Echt een briljante zet van die Japanners!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Lexus CT 200h

Bericht door Leeuw »

Leuke auto, deze F is niet zo'n brute upgrade als bij de IS-serie. Helaas oogt de hele achterzijde erg zwaar
Plaats reactie