Lancia Thema

De nieuwe modellen worden hier besproken
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Lancia Thema

Bericht door Jurjen »

Wat een vet ding!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Lancia Thema

Bericht door Leeuw »

Jurjen schreef:Wat een vet ding!
Ik geloof je niet 8-)
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Lancia Thema

Bericht door Jurjen »

Ik vind oprecht de styling van dit ding echt super. Zonder de te pompeuse grille echt een mooie auto gewoon. Dan heb ik het nog niet eens gehad over het interieur. Wanneer komt de 8.61?
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Lancia Thema

Bericht door Leeuw »

Tja ik zie gewoon een goed gelukte Chrysler 300C en niet een Lancia, het Interieur vind ik ook niet echt Lancia waardig. (niet lelijk hoor)
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Lancia Thema

Bericht door nvdw »

De basis (i.e. 300C) vind ik een ontzettend gave auto, en de Thema heeft echt een heel smaakvol interieur. Maar tenzij de volgende generatie een veel beter te onderscheiden Lancia-pendant krijgt, vraag ik me af of dit wel zo'n slimme exercitie is.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Lancia Thema

Bericht door Jurjen »

nvdw schreef:De basis (i.e. 300C) vind ik een ontzettend gave auto, en de Thema heeft echt een heel smaakvol interieur. Maar tenzij de volgende generatie een veel beter te onderscheiden Lancia-pendant krijgt, vraag ik me af of dit wel zo'n slimme exercitie is.
Als Lancia is dit natuurlijk niet zo'n best vooruitzicht. Maar het is eerlijker om de auto op zichzelf te beoordelen, en dat ziet er gewoon goed uit. Wie had er ooit nog eens gedacht dat we hier zitten te kijken naar een Mercedes Benz met Lancia logo?
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Lancia Thema

Bericht door ViveLaFrance »

Jurjen schreef:Maar het is eerlijker om de auto op zichzelf te beoordelen, en dat ziet er gewoon goed uit.
De rankheid van de nieuwe 300C vind ik een pluspunt, maar het blijft een ordinaire auto. Niet mijn smaak :no:
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie