Chevrolet Colorado

De nieuwe modellen worden hier besproken
Plaats reactie
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Chevrolet Colorado

Bericht door ViveLaFrance »

Autoweek schreef:Kijk nou eens, de nieuwe Chevrolet Colorado!

Volgens Chevrolet is de nieuwe Colorado de allerbeste pick-up die General Motors ooit heeft verkocht. Hij wordt beschikbaar met twee dieselmotoren en beleeft z’n werelddebuut in Thailand. Helaas komt de pick-up niet naar Nederland.
De Colorado is een zogenoemde mid-size pick-up, en volgens Chevrolet zelf kan deze auto alles wat je maar van hem verlangt. Zo liggen de rij-eigenschappen volgens de Amerikanen op een onverwacht hoog niveau voor een pick-up. Ook beloofd het merk dat de pick-up van alle mogelijke luxe voorzien kan worden en het interieur is daarbij voorzien van kwalitatief hoogstaande materialen, die uiteraard tegen een stootje kunnen. Aan de buitenkant heeft het merk z’n best gedaan om de Colorado een stoer uiterlijk mee te geven.
Motorisch is er de keuze uit twee viercilinder turbodiesels. De kleinste is 2,5-liter groot en levert 150 pk en 350 Nm, gekoppeld aan handgeschakelde vijfversnellingsbak die de achterwielen aandrijft. Daarnaast is er een 180 pk sterk, 2,8-liter dieselaggregaat dat in combinatie met een handgeschakelde vijfbak 440 Nm levert, wie voor de zestraps automaat opteert heeft 470 Nm tot z’n beschikking.
Op de vraag of de Colorado ook in Nederland wordt gevoerd zegt een woordvoerder van Chevrolet Nederland “in principe niet”. Wel kan de liefhebber zich volgens de woordvoerder melden bij een Chevrolet dealer, er kan er op verzoek altijd wel één besteld worden. Wat de prijzen zijn is vooralsnog niet bekend.
http://media.autoweek.nl/m/m1eyw3ob0bri.jpghttp://media.autoweek.nl/m/m1eyw3ob2brh.jpg
http://media.autoweek.nl/m/m1eyw3ob4rrg.jpg

Ik val in herhaling, maar het wordt echt tijd dat Chevy stopt met de horizontale lijn over de grille :bonk:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Chevrolet Colorado

Bericht door nvdw »

Laat het weg en je hebt een groot gapend gaasgat in het front met een badge ergens in het midden. Ik kan de keuze wel begrijpen.

Wat ik alleen niet snap is waarom Chevrolet 'vergeet' dat het gros van de landen waarin die auto's verkocht worden een kentekenplaat aan de voorzijde verplicht stellen. Ook enkele staten in de VS doen dat. De manier waarop dat bij de nieuwe (en vorige) Aveo is opgelost vind ik niet zo charmant.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Chevrolet Colorado

Bericht door ViveLaFrance »

nvdw schreef:Laat het weg en je hebt een groot gapend gaasgat in het front met een badge ergens in het midden. Ik kan de keuze wel begrijpen.
Ik begrijp het ook wel, want zo'n beetje iedere Chevy heeft hem, maar het staat nooit mooi. Zonder zou ie juist stoerder ogen wat perfect past bij een pick-up.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Chevrolet Colorado

Bericht door #3 Micha »

Ben niet onder de indruk.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Chevrolet Colorado

Bericht door ViveLaFrance »

#3 Micha schreef:Ben niet onder de indruk.
Zie, komt door het lijntje :puh:
Vive la France, Vive la Différence
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Chevrolet Colorado

Bericht door weer een forummer »

brrrr Chevy goes Korean.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Chevrolet Colorado

Bericht door WizardOfOss »

Best stoer voor een midsize pickup, niet heel verkeerd. Maar het blijft een midsize pickup, zo'n ding moet gewoon groot zijn...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Chevrolet Colorado

Bericht door HondArd »

nvdw schreef:Wat ik alleen niet snap is waarom Chevrolet 'vergeet' dat het gros van de landen waarin die auto's verkocht worden een kentekenplaat aan de voorzijde verplicht stellen. Ook enkele staten in de VS doen dat. De manier waarop dat bij de nieuwe (en vorige) Aveo is opgelost vind ik niet zo charmant.
Oh, maar daar hebben niet allen de merken uit de VS last van. Alfa houdt ook niet altijd rekening met een plaat aan de voorkant, en die platen aan de voorkant zijn in Italië tegenwoordig ook niet meer zo klein.
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Chevrolet Colorado

Bericht door ViveLaFrance »

De kentekenplaat past zich maar aan :twisted:
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie