Dacia Lodgy

De nieuwe modellen worden hier besproken
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Dacia Lodgy

Bericht door nvdw »

Mag het iets meer in verhouding? Aan een functionele ruimteauto valt als ontwerper niet heel veel eer te behalen maar als ik dit profiel zo bekijk, dan kan ik me niet geheel aan de indruk onttrekken dat twee teams ieder aan één kant zijn begonnen en elkaar ergens in het midden hebben ontmoet.

Wel goed dat Renault niet op de motoren bespaart: prima als ze in Roemenië een 1.6 benzine erin gooien maar hier is zo'n TCe voor 'de grammen' aanmerkelijk beter.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Dacia Lodgy

Bericht door HondArd »

Een auto die vooral wil uitstralen dat vorm de functie moet volgen. De wielen/banden lijken wel erg klein zo. Beetje uit proportie á lá Kangoo, en die reed alles behalve hoe een auto hoort te rijden.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Dacia Lodgy

Bericht door WizardOfOss »

Ongetwijfeld veel waar voor je geld, maar wat een lelijk ding. Alsof ie oorspronkelijk minimaal een halve meter korter bedoeld was. Met een wat meer mono-volume vorm was dat wellicht nog te verbergen geweest, maar nu is het een ding wat de gemiddelde bestelbus elegant doet lijken.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Dacia Lodgy

Bericht door Jurjen »

Vandaag eindelijk gereden met de Lodgy, een 90pk dci. Heerlijke auto. Comfortabel, ruim, stil en soepel. In alle opzichten meer dan goed, maar wel in relatie tot de prijs uiteraard. Geef je niets om auto's en zoek je een ruim ding. Koop een Lodgy.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Dacia Lodgy

Bericht door ViveLaFrance »

Jurjen schreef:Vandaag eindelijk gereden met de Lodgy, een 90pk dci. Heerlijke auto. Comfortabel, ruim, stil en soepel.
Mooi, want het geluidsniveau van de Logans vind ik onprettig.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Dacia Lodgy

Bericht door #3 Micha »

Ik vind het best een leuk ding. De naam is wat ongelukkig, maar voor de rest lijkt het me een prima keuze auto! Lekkere basisbak.
Plaats reactie