Jurjen: Peugeot 206 GTI P18: Porsche Boxster S 987

Maak hier een topic aan voor jouw autohistorie
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Jurjen: Peugeot 206 GTI

Bericht door ViveLaFrance »

Een parkeerplaats in je huis? Doe je goed! :D ;)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Jurjen: Peugeot 206 GTI

Bericht door Jurjen »

ViveLaFrance schreef:Een parkeerplaats in je huis? Doe je goed! :D ;)
Mijn huis is onderdeel van een appartementencomplex en in datzelfde complex zijn de parkeerplaatsen. Dus in hetzelfde pand, ja.

P.S. Zeikerd. :pompom:
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Jurjen: Peugeot 206 GTI

Bericht door ViveLaFrance »

Hahah, was zeker niet zeikerig bedoeld :puh: Meer nieuwsgierigheid naar het welk beeld in mijn hoofd klopte en ik zat dichtbij ;)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Jurjen: Peugeot 206 GTI

Bericht door Jurjen »

Weet ik. 'T is ook gewoon fout natuurlijk ;)
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Jurjen: Peugeot 206 GTI

Bericht door Jurjen »

Korte update hier.

De 206 is in de familie gebleven, mijn zus rijdt er nu met plezier in rond. Eigenlijk best fijn dat 'ie in de familie is gebleven. Dan kan ik er af en toe nog even van genieten!

Nu heb ik dus geen (speel) auto meer, enkel de Golf. Gelukkig hebben mijn ouders net een Z4 gekocht, dus die kan ik vast af en toe wel een keertje lenen. Vanaf september wordt het tijd om te gaan werken, dus dan schuift er vast nog een leasert bij. Eens kijken of er dan nog tijd over is voor een RWD speeltje :clap:
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Jurjen: Peugeot 206 GTI

Bericht door Martin »

Mooie oplossing dat de 206 in de familie is gebleven. Lijkt jou dat ideaal, een leasert? Anders kun je altijd nog met de RMC. :puh: Heb je die nog ergens?
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Jurjen: Peugeot 206 GTI

Bericht door Jurjen »

Leasert lijkt me best ideaal voor werk dingen. ;) De kans is alleen klein dat ik 'm bij ga tellen want mijn vriendin heeft ook een leasert met een bijzonder ruime prive limiet.

Enne, de RMC is er nog steeds! Ik heb er alleen in jaren niet meer op gereden. Ik zou 'm weer eens rijdbaar moeten maken, want ik kan 'm nu stallen! *top geheugen trouwens*
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Jurjen: Peugeot 206 GTI

Bericht door Martin »

Dank. Dat geheugen van mij is soms een vloek en soms een zegen. Vorig jaar sprak ik op een feestje iemand die meer dan 30 jaar geleden een collega was van de buurman. "Ik haalde vroeger jouw buurman op met de auto om naar het werk te gaan", vertelde hij. "Oh, ik weet nog wel dat hij eerder met een Alfa Romeo Giulietta werd opgehaald", was mijn reactie. Hij wist niet wat hij hoorde. Dat was hij dus en hij heeft de Juul nog steeds. :D Wist hem precies te vertellen dat er zo'n mooie brom inzat. Hij verklapte dat er niet-standaard uitlaat onder zat.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Jurjen: Peugeot 206 GTI

Bericht door Jurjen »

Plaatjes van de Z4. Ik ben er best wel een beetje weg van. Ik hoop wel dat ze ff shoppen voor andere wielen, of deze zilver spuiten. Overigens heb ik er nog niet in gereden.

Afbeelding
Afbeelding

Het is een 2.5i met een Z4M voorbumper (originele bumper is erbij) in maledivenblau. :clap:
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Jurjen: Peugeot 206 GTI

Bericht door ViveLaFrance »

Zo die kleur is echt top :thumbup: Zie je weinig op een Z4.

Grappig, ik ken 2 mensen waarvan de (schoon)ouders ook recent een Z4 gekocht hebben 8-) En mijn vader maar motorrijden...
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie