Ontwerp portfolio van Jorg
Ontwerp portfolio van Jorg
Welkom,
U bevindt zich in de designportfolio van Jorg, iemand met een grote passie voor auto's.
Waarom ontwerpen?
In ontwerpen kan ik al mijn energie, passie en ideeën kwijt. Altijd heeft ontwerpen mij sterk aangetrokken, het bedenken van iets nieuws. Het tekenen en er komt heel veel bijkijken tot je een sterk ontwerp hebt.
Wie wil nou niet met een paar lijnen een nieuw model op papier zetten?
Mijn dromen: Voor een automerk helpen om een model te ontwerpen. Of dat een van mijn ontwerp(en) het levenslicht gaat zien, als massaproductie of individueel concept.
Stijl: Conceptdesign
Website: http://www.ploeger.info
Portfolio
BMW 2004
Een model die de rally's op de kaart moet zetten van BMW. Deze komt onder de opvolger van de M1 te zitten. Het Beierse merk is al lang uit de rallysport en met een lichtmodel geïnspireerd op Imerk zou daar verandering in kunnen brengen.
Droomauto:
Dit is een schets hoe mijn droomauto eruit zou kunnen zien. Zo min mogelijk vormen, de puurste vormen die tameloze emotie oproepen met hints van Le Mans.
U bevindt zich in de designportfolio van Jorg, iemand met een grote passie voor auto's.
Waarom ontwerpen?
In ontwerpen kan ik al mijn energie, passie en ideeën kwijt. Altijd heeft ontwerpen mij sterk aangetrokken, het bedenken van iets nieuws. Het tekenen en er komt heel veel bijkijken tot je een sterk ontwerp hebt.
Wie wil nou niet met een paar lijnen een nieuw model op papier zetten?
Mijn dromen: Voor een automerk helpen om een model te ontwerpen. Of dat een van mijn ontwerp(en) het levenslicht gaat zien, als massaproductie of individueel concept.
Stijl: Conceptdesign
Website: http://www.ploeger.info
Portfolio
BMW 2004
Een model die de rally's op de kaart moet zetten van BMW. Deze komt onder de opvolger van de M1 te zitten. Het Beierse merk is al lang uit de rallysport en met een lichtmodel geïnspireerd op Imerk zou daar verandering in kunnen brengen.
Droomauto:
Dit is een schets hoe mijn droomauto eruit zou kunnen zien. Zo min mogelijk vormen, de puurste vormen die tameloze emotie oproepen met hints van Le Mans.
Laatst gewijzigd door Jorg op 13 feb 2012, 20:08, 10 keer totaal gewijzigd.
The Future Is One Legend Ahead
-
- .
Re: Ontwerp portfolio van Jorg
Da's nog eens een merkteken achterop
De schetsen zijn herkenbaar Jorg; ruig en dwaas
De schetsen zijn herkenbaar Jorg; ruig en dwaas
Vive la France, Vive la Différence
-
- .
Als in over the top, lekker gek! Bijna surrealistisch.Jorg schreef:Dwaas? Leg uit.
Is 't niet de voorkant?ChrisRenault schreef:Da's nog eens een merkteken achterop
-
- .
Verrek ja zeg! Helemaal niet gezienTimo schreef:Is 't niet de voorkant?ChrisRenault schreef:Da's nog eens een merkteken achterop
Dat bedoel ik dus met dwaas
Ik mis de Hummer COUPE!
Ja ben meer van het conceptstyle dan echt van het natekenen of iets dergelijks. Conceptstyle is een sportieve stijl van ontwerpen, waar je meer met vrijere vormen bezig bent dan anders. Ook hoeft bij deze stijl niet alles direcht 100% te kloppen. Bij concept gaat het meer om het idee dan de uitwerking.
De Hummer coupé heb ik als project allang achter mij. De laatste keren dat ik ermee bezig ben geweest is dat die schets op AV stond.
De Hummer coupé heb ik als project allang achter mij. De laatste keren dat ik ermee bezig ben geweest is dat die schets op AV stond.
Ik heb schetsen van de BMW 2004 geplaatst.