Ik ben het wel eens met Niels; voor dit concept kom je al gauw hier op uit. Een korter vooroverhang kan alleen als je een minder lage, stompe neus wilt. Of je moet de splitter verwijderen, dan zal hij ook iets korter lijken. Een langere achteroverhang kan natuurlijk, maar voor de werking van een diffuser is het beter deze zo kort mogelijk na de achteras te laten beginnen. Aerodynamisch lijkt deze auto gewoon te kloppen.HondArd schreef:Een middenmotor auto hoeft echt niet zo'n absurd grote vooroverhang te hebben, en de achteroverhang kan best en stukje langer.nvdw schreef:Het is een auto met middenmotor dus dan krijg je dit soort verhoudingen.
Lamborghini Huracán LP 610-4
Re: Lamborghini Huracán LP 610-4
Stap eens op de fiets
Re: Lamborghini Huracán LP 610-4
Tja, best wel een gave auto, maar wekt net als de aventador absoluut geen hebberigheid op.
Itt de Murc en sommige gallardo's
600pk is gewoon niet leuk meer, nergens voor nodig, behalve voor de mensen die hem kopen
Jammer dat ze (nog?) niet veel meer uit de sesto elemento hebben weten te halen om het gewicht te reduceren
Itt de Murc en sommige gallardo's
600pk is gewoon niet leuk meer, nergens voor nodig, behalve voor de mensen die hem kopen
Jammer dat ze (nog?) niet veel meer uit de sesto elemento hebben weten te halen om het gewicht te reduceren
-
- .
- Berichten: 13300
- Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
- Locatie: Groningen/Haren
Re: Lamborghini Huracán LP 610-4
Grote wielen ben ik met je eens, maar ik zat vooral te denken aan de doorlopende portierlijn. Beetje rommelig.HondArd schreef:Wat denk je van: wielbasis is (optisch) te klein, de voor overhang te groot net als de wielen?ChrisRenault schreef:Lekker kerstcadeau Alleen de zijkant doet mij een beetje fronsen, er lijkt iets niet te kloppen, maar wat precies kan ik nog niet zeggen
Vive la France, Vive la Différence
- WizardOfOss
- .
- Berichten: 11719
- Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
- Locatie: Drie keer raden...
- Contacteer:
Re: Lamborghini Huracán LP 610-4
Bij het bestellen van je Huracán kan je nu ook de optie Kapsel Windhoos aanvinken:
De onthoofding heeft hem 120kg zwaarder gemaakt, waardoor de weegschaal nu tot 1524kg uitslaat. Onder de kap geen wijzigingen, dus een V10 met 610pk. 0-100 gaat hiermee in 3,4 seconden, in 10,2 seconden zit je op het dubbele, en met nog iets meer geduld haalt ie 324km/u.
De onthoofding heeft hem 120kg zwaarder gemaakt, waardoor de weegschaal nu tot 1524kg uitslaat. Onder de kap geen wijzigingen, dus een V10 met 610pk. 0-100 gaat hiermee in 3,4 seconden, in 10,2 seconden zit je op het dubbele, en met nog iets meer geduld haalt ie 324km/u.
- WizardOfOss
- .
- Berichten: 11719
- Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
- Locatie: Drie keer raden...
- Contacteer:
Re: Lamborghini Huracán LP 610-4
De gewone Huracán vond ik dan wat tegenvallen, een beetje te braaf voor Lamborghini-maatstaven, maar de onthoofding maakt dat helemaal goed. Hij oogt extraverter, precies wat de auto nodig had. En bovenal oogt het alsof de auto in beginsel zo bedoeld was, de lijnen kloppen.
Op zich wel apart: bij de Ferrari 488 had ik praktisch hetzelfde gevoel, ook die ging er door de onthoofding op vooruit. Maar als ik dan toch ooit nog in de luxe-positie zou komen dat ik zou moeten kiezen, dan gaat in dit geval toch de Lambo mee naar huis...
Op zich wel apart: bij de Ferrari 488 had ik praktisch hetzelfde gevoel, ook die ging er door de onthoofding op vooruit. Maar als ik dan toch ooit nog in de luxe-positie zou komen dat ik zou moeten kiezen, dan gaat in dit geval toch de Lambo mee naar huis...
-
- .
- Berichten: 13300
- Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
- Locatie: Groningen/Haren
Re: Lamborghini Huracán LP 610-4
Ohnee bah Doe mij de dichte versie.
Vive la France, Vive la Différence
-
- .
- Berichten: 13300
- Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
- Locatie: Groningen/Haren
Re: Lamborghini Huracán LP 610-4
Volgens Lamborghini kan de Huracán nog wel wat pittiger. Ziehier de Performante die 40 kilogram lichter is door het gebruik van ultralicht, gepatenteerd koolstofvezelcomposiet oftewel Forged Composite zoals de Italianen het noemen. Samen met de actieve aerodynamica zorgt de achtervleugel voor 750% meer downforce ten opzichte van de normale Huracán. Verder is het onderstel aangepast en staat de auto op speciale Pirelli-banden. Onder de kap schuilt een 5.2 V10 van 640 pk/600 Nm (0-100 km/h in 2,9 sec.; top > 325 km/h), de krachtigste motor ooit in een Lamborghini.
Vive la France, Vive la Différence
-
- .
- Berichten: 13300
- Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
- Locatie: Groningen/Haren
Re: Lamborghini Huracán LP 610-4
Best lekker zo in het oranje, maar ik had toch meer met de Gallardo.
Vive la France, Vive la Différence
- WizardOfOss
- .
- Berichten: 11719
- Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
- Locatie: Drie keer raden...
- Contacteer:
Re: Lamborghini Huracán LP 610-4
De Gallardo of de Huracán, beiden doen me bar weinig. Ik zou een rondje rijden echt niet afslaan, maar er is in dit segment zoveel lekkerders te koop.
-
- .
- Berichten: 13300
- Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
- Locatie: Groningen/Haren
Re: Lamborghini Huracán LP 610-4
Voor wie de Huracán Performante niet extreem genoeg vond, biedt Lamborghini de STO aan. De Super Trofeo Omologato is iets minder snel, maar de Italianen mikken op gefortuneerde raceliefhebbers gezien het lagere gewicht en 53% extra downforce.
Vive la France, Vive la Différence